طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قاطی خروسا

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۲۴ ب.ظ

وقتی این پست رو نوشتم، گذشت و گذشت و یه آن به خودم اومدم دیدم بیش از نیمی از سال گذشته و پاییز هم درحال تموم شدنه و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده! با خودم گفتم ای دل غافل! حالا با چه رویی برم پست بذارم؟

تا اینکه!!

با آغاز زمستان، قرعه به نام من افتاد و بزرگترین اتفاق زندگیم رقم خورد.

دیگه ما هم رفتیم قاطی خروسا😅

به وقت ۱۰/۱۲/۱۴۰۰ 💍

قسمت همه مجردها

پیشاپیش سالتون عسل 😊

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

خیلی خیلی مبارکه😍

پاسخ:
ممنووونم 😊
۲۹ اسفند ۰۰ ، ۱۹:۴۶ اقای ‌ میم

خیلی مبارکه 

پاسخ:
متشکرم :)
الهی قسمت شما بشه
۲۹ اسفند ۰۰ ، ۲۲:۳۹ تار و پود √

خیلی خوشحال شدم. تبریک میگم. عاقبت به خیر بشید و ماه عسل خوبی داشته باشید 

پاسخ:
خیلی ممنونم ازتون :)

به به ، به به مبارکا باشه به سلامتی عزیزم. انشالله خوشبخت بشید در کنار هم. چه عیدی بشه امسال پس برات:)

خیلی خوشحال شدم عزیزم ، این روزای اول و اشنایی و عقد و نامزدی روزای خیلی خیلی شیرینیه حسابی لذت ببرید که حالتون رو در این روزهاتون خریدارم:)

خوشبخت باشید اسی جان :)

پاسخ:
مرسیییی بیست و دو جان ^_^
فدای مهربونیت عزیزم :)

مبارکا :))))))

پاسخ:
تشکر :)))

عزیزم 😍

مبارک باشه ان‌شاءالله، امیدوارم کنار هم خوشبخت و شاد باشید همیشه.

سال نوت هم مبارک ♥️

پاسخ:
مرسییی
الهی خودت عروس بشی عزیزم ^_^

سلام

بدون شیرینی دادن اصن قبول نیست

پاسخ:
سلام
الآن که دارم به کامنتتون جواب میدم ماه رمضونه و من بی تقصیرم :)))

مبارکه. هم سال نو هم شروع فصل جدید زندگیت

قاطی مرغا شدی یا خروسا؟

 

پاسخ:
ممنونم ازت
الهی تو هم به مراد دلت برسی :)
ظاهرا قاطی مرغا برای آقایون به کار میره و خانما قاطی خروسا میشن 

مبارکه ان شاالله کنار هم شادو خرم باشید

پاسخ:
ممنونم سمیرا جان :)

سلام به به مبارکه خیییییلی خوشحال شدم ان شاالله قسمت همه مجردها این دومین خبر ازدواج وبلاگی بود شنیدم اولیش ازدواج بی نام حالا هم شما ان شاالله نفرات بعدی هم زود به جمع متاهلان بپیوندند .ان شاالله خوشبخت بشید به پای هم پیر بشید مبارکه .

یه کل هم با اجازه بکشیم :دی  کیلیلیلی کیلیلیلیییییییییی 

سال نو هم برشما مبارکباد . سال خوبی داشته باشید.

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم :)
الهی آمین
مرسی از لطفتون
انشاءالله خودتون هم به زودی خبر ازدواجتون رو به ما بدین

سلاام

به بهه... مبارکه..🌺

ایشالا که کنار هم خوش‌بخت باشین و شاد...🙏🌷

پاسخ:
سلاام ممنونم :)
الهی قسمت خودتون بشه

داماد هم روسیه؟

پاسخ:
آقااااا !! :)))
۰۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۶:۳۷ عاشق بارون... ⠀

به به! ستاره ی سهیل! ببین ببین! قاطی خروسا نه!! قاطی ستاره سهیل ها! :))))

مبارک باشه ان شاءالله همیشه سلامت و خوشبخت باشید کنار هم. :) 💐

پاسخ:
:))))
ممنوووونم عاشق بارون جانم ^_^
الهی خبر عروسی تو رو بشنوم :)

خب خب خیلی مبااارکه

القصه یکی یکی همه دارن میرن و بذارید این بیان جای مجردا باشه 😁😅

پاسخ:
ممنونم :)
نه دیگه همه مجردهای بیان انشاءالله متاهل بشن از جمله خودتون

سلام خواهرم ازدواجت رو از صمیم قلب تبریک میگم ان شالله خوشبخت بشی

یه سلام هم میکنم به خانم عاشق بارون مخاطب قبلی وبلاگم که آرزو موند دلم ایشون آدرسش رو تو قسمت مربوطه ثبت کنه که بنده بتونم به وبلاگش سر زده و گهگداری برایشان کامنت بذارم: دی

پاسخ:
سلام خیلی ممنوونم :)
چه حسن تصادفی! دقیقا همین امروز که شما این کامنت رو گذاشتید، تولد عاشق بارونه!
پیغامتون رو بهش میرسونم
۰۳ تیر ۰۱ ، ۲۲:۱۷ یک آدم معمولی

به به 

تولدتون مبارک

اِ ببخشید عروسیتون مبارک

ان شاالله وقتی پیر شدین دوتایی برای هم از این روزگاری که با هم سپری کردین

تعریف کنید و کلی ذوق کنید بابتشون

 

تعجب عکسی از کارت نذاشتی و روش ادرس نکوبوندی

پاسخ:
خیلی هم بیراه نگفتین، تولدم نزدیکه
ممنونم :)
الهی آمین
الهی همه جوانها خوشبخت بشن و در کنار همسرشون زندگی خوب و خوشی داشته باشن

چون هنوز خیلی مونده تا عروسی و کارتش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">