طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آخرین پست مندرج در تاریخ دو رقم سمت چپ ۱۳

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ

عرض سلام و تبریک سال نو خدمت همه دوستان (شبیه مهمان‌های برنامه‌های تلویزیونی شد!)

الهی ۱۴۰۰ سال تحقق آرزوهاتون باشه.

 

سال تحویل شده، ولی تقویم هنوز توی ۱۳۹۹ گیر کرده.

فردا ۱ فروردینه ولی دومین روز عید به حساب میاد.

فرداشب ساعت جلو میره و از ۱۲ شب تا ۱ بامداد انگار گم میشه توی زمان.

نوروز توی شنبه افتاده و میگن شگون داره.

ما از اون دسته آدمهای خاصی هستیم که دو قرن رو به چشم می‌بینیم. (البته آغاز قرن ۱۵ از ۱۴۰۱ هست). در هر صورت هر دو تاریخ ۱۳۰۰ و ۱۴۰۰ رو تجربه کردیم.

من به امسال امیدوارم. خیلی امیدوار! دارم می‌بینم اتفاقات درخشان امسال رو که دونه دونه رخ میدن. شک ندارم وقتی اسفند برسه، موقع نوشتن پست پایانی سال، بعد از لیست کردن اتفاقات قشنگ، این پست رو اونجا لینک می‌کنم.

 

سالتون عسل ;-)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۷)

۳۰ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۴۹ اقای ‌ میم

سلام

تولده عید شما مبارک 

پاسخ:
سلام
مبارک :))

سلام علیکم

امید به خدا که چنین شود. ان شاء الله سال جدید برای شما و تمام مردم پر از خیر و برکت و نشاط و امید باشد!

نوروز، بهار و سال نو مبارک!

پاسخ:
سلام
آمین. همچنین برای شما
مبارکه :)

به این دست موارد مثل همین که سال فلان روز هفته شروع بشه احتمالاً شگون داره و فلان، چندان اعتقاد ندارم چون چه بسیار سالایی بودن که به هر شکلی، مثال نقض این موضوع شدن... اما الهی که این بار به خوشی رقم بخوره :)

پاسخ:
نشونه ها رو به فال نیک می‌گیریم تا انشاءالله رقم بخورن :)

سال نو مبارک عزیزم

پاسخ:
ممنونم
سال نو بر شما نیز مبارک بانوچه جان ^_^
۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۴۳ پیمان کرامتی

خخخ مرسی

برای شما هم مبارک

پاسخ:
ممنونم
از این طرفا! :)
۲۲ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۴۹ پیمان کرامتی

من باد صباام خخ

پاسخ:
ستاره سهیل حتی :))
۲۴ فروردين ۰۰ ، ۱۹:۳۶ پیمان کرامتی

خخخ

پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">