طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اعتراف تلخ

دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دیدمش

از فاصله دور

از عمق وجودش شاد بود. با تک تک سلولهای بدنش می‌خندید.

هیچوقت اینجوری ندیده بودمش

دروغ چرا، یه آن بهش حسودیم شد

آره! منی که با شنیدن خبر ازدواجش گریه کرده بودم، منی که معتقد بودم بزرگترین اشتباه زندگیش رو مرتکب شده، حالا به همون آدم داشت حسودیم میشد! از اینکه می‌دیدم چقدر درکنار همسرش خوشحاله. همسری که همه دنیا گفتن نه ولی خودش گفت آره.

به خودم که نگاه کردم دیدم دارم با کسی برنامه ازدواج می‌چینم که همه دنیا میگن آره، ولی دلم میگه نه.

اگه کار دوستم غلط بود پس چرا تا این اندازه راضیه؟ اگه کار من درسته پس این میزان غم از کجا میاد؟

آره وقتشه اعتراف کنم. اونی که اشتباه کرد من بودم...

 

 

+ اگه تصمیمی گرفتید که از نظر بقیه غلط بود و از دید خودتون درست، انجامش بدین. نهایتش اینه که شکست میخورین و تاوان اشتباهتون رو میدین. مهم اینه که پای خودتون وایسین.

 

پ ن: رجوع شود به این پست

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۹)

۰۸ آذر ۰۰ ، ۱۴:۴۶ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

ماهیت کار درستِ عرفی به غمگین کننده بودنشه، پارادایم هابتدریج تغییر میکنه و آدم هرچی سنش بالاتر میره راحتتر میپذیره که شادی و رضایت-ولو آنی- پیامد انتخاب های غلطش بوده و بس

ساده اش؟ آدم باید تصمیم بگیره که میخواد درست زندگی کنه یا شاد؛ شاید هم نه.. خودم هم مطمئن نیستم

پاسخ:
نمیشه گفت صددرصد اینطوره. گاهی صدق میکنه و گاهی نه.
خوش اومدین
۰۸ آذر ۰۰ ، ۱۵:۴۰ دچارِ فیش‌نگار

چم والا :)

پاسخ:
:)
۰۹ آذر ۰۰ ، ۱۳:۴۲ تسنیم ‌‌

سلام

بالاخره روشن بشم دیگه :)

ان‌شاءالله شمام درست‌ترین تصمیم زندگیتون رو بگیرین. خدا نکنه چند وقت بعد، عطف به این پست، بگین اشتباه کردین.

پاسخ:
سلام
به به خیلی هم عالی ^_^
انشاءالله
ممنونم
۱۰ آذر ۰۰ ، ۱۹:۴۷ صخره نورد

بازم میگم، کی میدونه چی میشه!

شاید خوشبختی همین چند قدم اون طرف تره. هر کاری دلتون میگه انجام بدین :)

پاسخ:
موافقم :)

منم یه بار توو زندگیم توو شرایطی قراز گرفتم که همه میگقتن آره ولی دلم میگفت نه، من حرف بقیه رو گوش ندادم چون مطمئن بودم اونچیزی که دلم میگه درسته ولی بقیه با حرفاشون پدرمو دراوردن اونقدر بهم عذاب وجدان دارن که شبا فقط گریه میکردم ولی الان همون بقیه میگن خوب شد حرف مارو گوش ندادی.

ببین دلت چی میگه اسی. مخصوصا توو ازدواج. من یه اعتقادی دارم اونم اینکه اگر تا آخر عمرتم مجرد بمونی بهتر از اینه که بری زیر یه سقف با کسی که مال تو نیست!...میدونی ازدواج اولش همه چیز عاشقانه ست و قشنگ ولی بعدش که وارد زندگی میشی همه چیز واقعیه. اونوقت اگر با عشق ازدواج نکرده باشی نمیتونی اونهمه واقعیت رو کنار بیای و هضم کنی و بسازی. پس توو ازدواج دل خودتو شرط اول و آخر بدون بعدش ببین بقیه چی میگن. 

من درباره اون فردم هنوز نظر قبل رو دارم .اینکه آدما معیاراشون فرق داره. شاسد از نظر بقیه اون مزخرف ترین فرد ممکن ازدواج کرده ولی اون آدم برای اون شخص ایده آل ترینه‌.

پاسخ:
چه بسیار افرادی که مردم همسرشون رو تحسین میکنن ولی خودشون از اون همسر رضایت ندارن. و چه بسیار آدمایی که از نظر دیگران همسر مناسبی ندارن ولی خودشون عاشق اون آدمن و خیلی هم راضی هستن. مهم اینه که نظر خودمون چی باشه.
آره منم معتقدم آدم نباید به هر قیمتی ازدواج کنه

۱۲ آذر ۰۰ ، ۱۳:۵۹ Mohsen Farajollahi シ

سلام :) حالتون چطوره؟

اصولا باید زودتر از اینا نظر میدادم ولی واقعا تو حال خوبی نبودم شرمنده. من نه مشاور ازدواجم نه فرد با تجربه که بخوام نظر بدم ولی حرفام از روی منطق و دیده‌های خودمه.

ببینین اول اینکه کلا ازدواج با کسی که نسبت بهش هیچ حسی ندارین اشتباهه. چرا؟ چون زندگی به همین دوست داشتنه و احیانا اگر بعدا به یک فرد دیگه علاقمند شدین دیگه کار از کار گذشته و به این کارتون خیانت عاطفی میگن. به خاطر همین خوبه به آدمی فرصت بدین که بتونه دلتون رو بگیره ولی اینکه بی حساب وارد رابطه بشین غلطه.

جدا از این آدما متفاوتن. اخلاق متفاوته و دیدگاه ها هم متفاوتن. معنیش نمیشه که هر کسی که به نظر شما مناسب نیست برای بقیه هم مناسب نباشه. ممکنه یکی آدم خلافکار دوست داشته باشه اصلا! و اتفاقا هم باهاش شاد باشه... حتما به این معنیه که هر کسی که آدم خلافکار دوست داشته باشه آدم خوشحالیه؟

یکی هم اینکه جوجه رو آخر پاییز میشمارن :) اینا تازه اول زندگیشونه تا وقتی مشکلی جلو روی آدم پیش نیومده اصلا زندگی نبوده... همه میتونن بدون مشکلات آدم خوشحالی بشن و اصلا سخت نیست. زوده برای اینکه رابطه یکی رو قضاوت کنین. (علی الخصوص اگر از روی پست‌های اینستا باشه!)

در کل فرقی نداره باید شناختتون از فرد کاملا درست و دقیق باشه و بهش هم احساس داشته باشین. اگر این دو تا باشن و طرفین همه چیز همو قبول کنن و با اختلافات کنار بیان و رابطه درست داشته باشن به نظر من احتمالش کمه که به مشکل بخورن.

در هر حال... براتون آرزوی خوشبختی دارم ایشالا که هر اتفاقی پیش میاد خیره و همه عاقبت بخیر بشن. زیاد هم سخت نگیرین به خدا توکل کنین هر مشکلی هست حلش میکنه :)

شاد باشین!

پاسخ:
سلام. از اینورا؟ :)
ممنون خوبم.
دشمنتون شرمنده. انشاءالله که حالتون خوب شده باشه.
سپاس از نظراتتون. دقیقا منم به احساس خیلی اهمیت میدم.
تشکر. الهی آمین.
همچنین شما مرسی :)

ان شاء الله همه مون تو زندگی خوشبخت بشیم

هم اونها هم شما هم ما هم بقیه 😁

پاسخ:
بعد از سه سال از اینورا! 😀
الهی آمین 😆
۱۶ دی ۰۰ ، ۱۲:۱۹ آریامهر الوند

آدمی خودش بهتر از هرکسی خودش رو می شناسه و درونشو میبینه. انشاالله که همیشه خیر باشه.

پاسخ:
الهی آمین
خوش اومدین :)
۲۱ دی ۰۰ ، ۱۶:۲۸ آریامهر الوند

ممنونم.

پاسخ:
⁦☺️⁩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">