طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آرزوی شیرینی که تلخ برآورده شد

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸ ق.ظ

به تازگی باخبر شدم که یکی از اقوام ازدواج کرده است. از صمیم قلب برایش خوشحال شدم. پدر و مادرش را از دست داده و تنها فرزند مجرد خانواده شان بود.

پیرو این اتفاق، امروز در این فکر بودم که از شنیدن خبر ازدواج چه افراد دیگری عمیقا شاد می‌شوم، و در ذهنم دانه دانه می‌شمردمشان. یکی از آنها دوست صمیمی کودکی ام بود. با خود گفتم او از من بزرگتر است و چه خوب می‌شود اگر زودتر از من ازدواج کند.

به یک ربع نکشید که خبر ازدواجش را برایم آوردند! آن هم چه ازدواجی!

نه تنها خوشحال نشدم بلکه از شدت ناراحتی گریستم. هرچقدر سعی کردم جلوی ریزش اشکهایم را بگیرم نشد.

حالا مانده ام چگونه به او تبریک بگویم. نمی‌دانم وقتی با او روبرو شوم چه عکس العملی نشان دهم.

دعا می‌کنم خوشبخت شود...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۹)

گریه شوق ؟

پاسخ:
نه جانم

سرنوشت چیز عجیبیه برای بعضی ها بد رقم میخوره. امیدوارم بتونه توو فصل جدید زندگیش دووم بیاره.

پاسخ:
خودش که خوشحاله

انشالله

خبر ازدواج

پاسخ:
انشاءالله ازدواج های سعادت بار

چرااا :"""

ازدواجش بد بود ؟

پاسخ:
اوهوم
۰۶ آبان ۰۰ ، ۱۳:۳۴ بهارنارنج :)

سرانجام خوبی نداشت؟؟

ان شاالله همه به وقتش با آدم درستش

پاسخ:
سرانجامش رو خدا می‌دونه. اینا تازه آغاز کردن
الهی آمین

ملاک های ما آدما با هم فرق داره پس اگر خودش خوشحاله همون مهمه، شاید از نظر تو ازدواج خوبی نکرده ولی مهم خودشه که راضیه چون معیارا و ملاکای ماها فرق داره باهم. 

پاسخ:
منم معتقدم مهم نظر خودشونه. اما نمی‌تونم خوشحال باشم
۰۶ آبان ۰۰ ، ۱۵:۲۷ عاشق بارون... ⠀

خودتو اذیت نکن. وقتی خودش خوشحاله. ملاک خوشحالی آدما هم با هم فرق داره. ان‌شاءالله که خوشبخت باشه. 

پاسخ:
امیدوارم خوشحالیش پایدار باشه
آمین

قسمت خودتون از اون شاداششش :))

پاسخ:
همچنین شما از اون خیلی شاداش :)

ان شالله که خوشبخت باشن. کی از فردا خبر داره!

پاسخ:
انشاءالله
هیچکس...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">