طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آخرین مهلت شرکت در بازی هفت سین!

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ق.ظ

امروز، به عبارتی یکشنبه مورخ 20 فروردین، آخرین مهلت ارسال عکس های سفره هفت سین امسالتون هست. تا ساعت 12 شب میتونید عکسهاتون رو برام بفرستید.

تا الآن که حضورتون چشمگیر نبوده! ببینم این روز آخری چیکار میکنید ها!

پس دست بجنبونید که وقت تنگه! :)


پ.ن: واران جان زحمت جوایز بازی رو متقبل شدن! بزن به افتخارش (دست و جیغ و هوراااا)


ب.ن: دوستانی که وبلاگ ندارن از طریق آدرس هایی که در ادامه نوشتم میتونن عکس هاشون رو آپلود کنن و آدرسش رو برای من بذارن:

picofile.com

axgig.com

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

جا داره یه بار دیگه تاکید کنم
ولمون کن بابا حال نداریم:دی.
پاسخ:
ممنون از همراهی بی دریغتون واقعا :|
من الان شرکت میکنم ایشالا ولی خب الان یه مشکلی پیش اومده برام  ولی ایشالا مشکلم که حل شد احتمالا تا یکساعت دیگه در ستاد انتخاباتی ثبت نام کنم :))

ممنونم از زحمات بی دریغ شما وزیر کشور بیان :دی :))


+
اینو ضمیمه پستت کن که هر که شرکت کنه و پیروز بشه من خودم به نفر اول 
مسابقه جایزه ای به رسم یادبود حالا هر چی خواهم داد :)
البته ممکنه یه نفر از دوستان رو انتخاب کنم و اون هدیه رو به ایشون بدم که بدست نفر اول مسابقه بدهد :)
نفر دوم مسابقه هم فال براش میگیرم :دی  
نفر سومم مسابقه هم دیگه جایزه شو میسپارم دست خودت :دی 


پاسخ:
منتظرم :)
وزیر کشور؟؟! قبلا امپراتور بیان بودم که! تنزل مقام پیدا کردم؟ :)))
+ به به! ممنون از شما واران سخاوتمند ^_^
میشه اینو لینک کنین به پست پایین لطفا ؟
ممنونم :)
پاسخ:
میشه ;)
لینک شد
خواهش میکنم
دیگه کاریه که از دستمون برمیاد:دی.
پاسخ:
دستان توانمندی دارین! :دی
مرسی :)

پاسخ:
خواهش :)
من عکس ندارم از سفرمون :(
پاسخ:
ای بابا :(
خوش اومدین
افرادیکه وبلاگ دارن با یه پست به این نام شرکت کن؟ چه جوریه؟
پاسخ:
نه فقط عکسهاتون رو برای من بفرستید
خوش اومدید
اینم آدرس عکس من:
http://s8.picofile.com/file/8291559142/nahid.jpg

پاسخ:
خیلی متشکرم
بسیار زیباست :)
خوش اومدین
۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۱۶ لبخنــــツ ـــد
پاسخ:
سلااااام چه هفت سین شادی ^_^
مرسی :)
۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۰۳ ام اسی خوشبخت
ما سفره هفت سین نمیچینیم, پس منتظر هنرنمایی دوستان میمونم :)
پاسخ:
پس تو بخش رای گیری همکاری کنید :)
دست جیغ هوراااا...
ب افتخار باران خانم بود ک جوایز رو متقبل شدن! :)
+البته میدونم ی کم دیر اتفاق افتاد! -_-
پاسخ:
واقعا هم تشویق داشت :)
+ برای خوبی کردن هیچوقت دیر نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">