طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بازی داریم چه بازی ای! ^_^

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ب.ظ

امسال هم مثل سال گذشته چالش هفت سین داریم :)

عکس سفره های هفت سینتون رو برای ما بفرستید

تا 20 فروردین فرصت شرکت هست، بعد از اون زمان رای گیری آغاز میشه

پس بشتابیییییید ^_^

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۳۱)

ولمون کن بابا حال نداریم:دی.
پاسخ:
حال سینما رفتن رو خوب دارین! حالا حال ندارین؟ :دی
@ آقای گمنام
بازی رو شرکت کردی کردی نکردی اونوقت من میدونم و شما :)))
چه معنی داره آدم بزنه تو ذوق بقیه و خودش و آدرنالین بقیه رو بیاره پایین ؟:)):دی


+
ممنونم از این بازی زیبات اسی عزیز:**
حتما شرکت میکنم اما الان با اجازه ات  لینک این پستت رو
تبلیغاتش رو تو وبلاگم میذارم که دوستان دیگه تو این بازی شرکت کنند :)
بازم ممنونم :**

پاسخ:
گمنام تحویل بگیر P-:
+
خواهش میکنم، یه واران که بیشتر نداریم :*
مرسی از تبلیغات :)
ما امسال هفت‌سینِ درست و حسابی نداشتیم. :)
ان‌شاءالله بازی‌های بعدی :))
پاسخ:
ای بابا... :|
خانم واران
آخه این بازیا مال ضعیفه هاست
آقایونو چه به این بازیا
والا
پاسخ:
ضعیفه خودتی و خودت :/
مال ما که اون گوشه ی وبلاگموونه. خودتون برید برش دارید. جایزه نفر اول رو هم تقدیم مون کنید بریم. :d
فقط خواهشمندیم جوایزتون از نوع کالای فرهنگی مثل کتاب باشه. نه شارج همراه اول و ایرانسل و غیره و ذالک! با تشکر :)

پاسخ:
درسته لهجه ی شما شیرازی میزنه، اما خودتون که شیرازی نیستین!!! :))
بعدم سفره ها باید ناشناس باشن که تو رای گیری پارتی بازی نشه! مال شما لو رفت :دی
جایزه؟؟ o_O
راستی هوا چطوره؟ :q
امسال میفرستم دیگه:)
پاسخ:
واقعا؟؟ خوشحالم ^_^
بذار از توی گوگل یه خوشگلش را پیدا کنم و بفرستم براتون :)
پاسخ:
یعنی یک بار نشد شما یه حرف درست و حسابی بزنید :/
@
آقای گمنام حیف که سیزده رجب نزدیکه وگرنه در جواب همین یه کلمه ی خیلی بدی که گفتی (حتی شوخیش هم ناخوشاینده )
یه پاسخی بهتون میدادم که روز مرد یادتون بره :دی:))
بازی نمیکنین نزنین تو ذوق بقیه یک.
دو : سعی کنین حرف بد نزنین ...
ممنونم.



+
مرسی از عزیز دل :**
پاسخ:
آقای گمنام نادونی کرده! شما به بزرگواری خودت ببخش :دی
صلوات بفرستین! :))
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام 
پاسخ:
سلام بر شما
حرف درست که حسابی نیست
حرفای حسابی هم که درست نیستن :)))
پاسخ:
قال لانتوری :|
از شما غیر این انتظار نمیره :/
دونستن یا ندونستن اسم عکاس مگه تو رای گیری تاثیر داره؟ :)
خیالتون جمع طبق اسناد و شواهد ثابت شد من تو بیان هیچ دوستی ندارم. 
از اون وبلاگ گندوم استفاده کنین برای رای گیری. که هیشکی توی رودرواسی رای نده. مشکل حل میشه. اسم عکاس ها هم مشخص باشه. 


پاسخ:
بله که تاثیر داره!
مسئله رودرواسی نیست، بلکه پارتی بازیه! ممکنه دوستان هر فرد به عکسش رای بدن، اما اگه مشخص نباشه که کدوم سفره مال کیه پارتی بازی هم نمیشه
نموخوام :/
امسال سفره هفت سین نداشتم..
منم بازی بعدی..
پاسخ:
چرا خب؟؟ :))
ایشالا
عزادار بودیم..
پاسخ:
ای وای :(
تسلیت میگم...
نداریم چی:-D؟! 
پاسخ:
:/
هیچی دیگه...
اقاگل جاداره بگم شما دوستان زیادی تو بیان دارین و من از این بابت همیشه بهتون حسودی کردم. 
با سپاس:-D
پاسخ:
شکسته نفسی آقاگل حد نداره! :دی
خانم واران به نظرم کاملا مشخصه که من دارم شوخی میکنم
به نظرم خوبه یه مقدار جنبه داشته باشید
خیلی پاستوریزه بودن خوب نیست
پاسخ:
پاستوریزه بودن خوب است!
:دی
اتفاقی بود که شش ماه پیش افتاد ولی به احترام عموم هفت سین نذاشتم..
ممنونم.. شاد باشی : ))
پاسخ:
خدا بیامرزدشون...
مرسی عزیزم همچنین :)
:))
پاسخ:
میخند؟ o_O
الان که گفتی سفره هفت سین یادم افتاد عکس نگرفتیم ازش:| 
پاسخ:
:))))
پس خنده هم داره واقعا :دی
:)) :))
پاسخ:
:)
سلام
تو وبم هستش اینم ادرسشه : http://god-like.blog.ir/1396/01/10/%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D9%88%D8%AA%D9%88%D9%86-%D9%BE%D8%B3%D8%A7%D9%BE%D8%B3-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
یاعلی
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۰۳ علیـ ــر ضــا
چی ما که نداریم چی 
پاسخ:
ندارین هیچی :|
والاه ما که اصلا سفره نچیدیم
پاسخ:
:|
وقت هست بفرستیم؟!
پاسخ:
بله که هست! تا یکشنبه
http://uupload.ir/files/cfin_img_20170320_122316.jpg

این از من:))
پاسخ:
مرسییی خیلی خوشگله ^_^
باشه من پیرمرد رو بازی ندید. ولی صبح رفتم گوشه خانه سالمندان معتاد شدم تقصیر شماست.
:d

پاسخ:
ای بابا این کارا چیه؟ :/
باشه حالا یه کاری براتون میکنم :دی
سفره ناهارم قبوله :دی 
پاسخ:
یه وقت زحمت نشه؟ :/
سلام 
بنظرم‌ سفره آقاگل همین الان خیلی یهویی :دی  بعنوان نمونه کار بذار تو این پست که اشتیاق دوستان برای شرکت کردن تو بازی بیشتر بشه و شرکت کنند :)
ولی تو بازی هم میشه شرکتش داد بعنوان سفره ی تابلو شده :دی ولی به شرکت کننده ها مثلا بگی  این چون برای آقاگل عزیز بوده نتوسته ازش بگذره و گذاشته تو پروفایل وبلاگش تنها عکسی که نمیشه بهش رای داد ولی بعنوان سفره افتخاری بازی شرکت داده میشه که آقاگل نره معتاد بشه :))) بیافتی رو دست گندم بانو مادر خونده اش :دی :))))


@
آقاگل عجب  :دی 
کی تابحال تو خونه سالمندان رفته ^_^ و معتاد شده ؟^__^
مگه من مادر خوانده تو نبینم و بهش نگم چی یاد این بچه دادی ؟:دی 
اگر بازیگوشی نمیکردی و حرف معلم تو گوش میکردی نه تو خونه سالمندان میرفتی نه معتاد میشدی :دی 



++
آقای گمنام :))


پاسخ:
سلام
سفره شون رو تو بازی شرکت دادم :)
ببخشید چجوری باید بفرستیم؟ باید آپلود کنیم لینکشو بذاریم؟ 
پاسخ:
بله
میتونید تو صندوق بیان آپلود کنین و آدرسشو اینجا بذارید
خوش اومدید
@
آقای لانتوری :'((
برگردین تو مسابقه هر عکسی میذارین بذارین ولی برگردین :'(((
تو رو خدا برگردین :'(((
پاسخ:
من صبح فهمیدم
رفته...
سلام
متاسفانه عکس نگرفتم از هفت سین امسال... ایشالا تو رای گیری شرکت میکنم...
پاسخ:
سلام
حیف شد
ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">