طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

...

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ
خسته ام از تنهایى ...
کجایى خدا ؟؟ :(
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۹)

سلام
تنهایی که چیز بدی نیست
ولی آدم ها هیچ وقت تنهای تنها نمیشن
مورچه ها،باکتری ها،آغازین ها و هوا و شیطون و خدا و خیلی چیزهای دیگه در کنار انسان هستند فقط کافیه که درکشون کنیم

پاسخ:

سلام

خیلی خوش اومدین

تنهایی گاهی کشنده ست

تا حالا از این منظر نگاه نکرده بودم !!

دوباره غروب جمعه و دوباره حس تنهایی

پاسخ:

هی ...

انی اقرب من حبل الورید 
من از رگ گردن به شما نزدیکتر هستم. 
پاسخ:

همین طوره

سلام
خدا تو دلته عزیزم
پاسخ:

سلام

اون که بله

خیلی خوش اومدین

۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۸ روزمرگی ...
بس غریبی بس غریبی بس غریب
از کجایی از کجایی از کجا
با که می‌باشی و همراز تو کیست
با خدایی با خدایی با خدا...
مولوی
پاسخ:

چه عالی

ممنون

مگه خواهرت مرده ؟؟؟؟؟؟
نبینم تنها باشی !!
این جمعه ها این حس رو گاهی وقتا به آدم میده :)
ولی عجیبه که من امروز این حس دلگیری روز جمعه رو مثل همیشه نداشتم :)
سلام
الان خوبی روله ؟


پاسخ:

سلام عزیزم

ولی حس من بخاطر جمعه نبود

مرسی الآن خوبم

تو چرا پیدات نیست؟

برنامه فردام رو الان میزنم تو اعلانات وبم :دیی 
بعد متوجه میشی چرا نیستم:)))))

+میدونم حست بخاطر من بود :دی 
درکت میکنم :دییییی 

پاسخ:

ای خودشیفته ;)

معلومه که اگه نیای دلخور میشم :/

مرد باش و قوی که اگر یه روزی خواهرت نبودش مثل مرد رو پای خودت بایستی  :)
خودشیفته چرا ؟o_O
برنامه فردامو زدم فکر کنم شبش بستری شم :)))
من برم شاممم :)
پاسخ:

سعی میکنم :(

هویجوری ;)

خدانکنه، نوش جان :)

:(
پاسخ:

:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">