طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

استارت

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

با نام خدا وبلاگم رو شروع میکنم

با این امید که در کنار شما اتفاقای خوبی اینجا رقم بخوره

پس

سلام به همه :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

مبارکه
تبریک میگم
به امید روزهای خوب
پاسخ:

ممنونم

خوش اومدین

امیدوارم

۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۵ مستر نیمــا .
سلام
پاسخ:

علیک سلام

خیلی خوش اومدین

سلااااااااااااااام
خیلییی خوش آمدییییی:)
پاسخ:

سلاااااااااااام

مرسی عزیزم :)))

تو هم به کلبه من خوش اومدی :)

سلام :)
پاسخ:

علیک سلام

خوش اومدی :)

۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ روزمرگی ...
سلـام

وب جدید مبارک :)

ایشالا چرخش واستون بچرخه :*)

+اولین قالب وبلاگم.. همین قالب بود :)
پاسخ:

سلام

مرسی :)

خیلی خوش اومدین

ایشالا

واقعا؟ چه حسن تصادفی!!

سلام روله 
خوش اومدی :))
اسی جان این رنگ قالب رو اول بسم الله عوض کن که اگر نیومدم بهونه ای برای نیومدنم 
به اینجا نداشته باشم.
چشمام به رنگ مشکی کلا حساسه هیچ !
دلمم بدجوری میگیره.
این اولین حرف ما و انتقاد سازنده م بود :)
امید است جامه عمل بپوشانید :دییی 
پاسخ:

سلام عزیزم

مرسی

چه جوری رنگشو عوض کنم؟؟

به به..مبارررکه
ایشالا خونه مجازی خوبی بشه واستون
خیلی مبارکه
ایشالا  روزهای خوبی توش سپری کنین :)
پاسخ:

مرسی:)

ایشالا

به کلبه من خوش اومدین

سلاااام!!
سلام به روی ماهت!
پاسخ:

سلام به عزیز پلاک تهران حواس پرتم :)))))

خیلی خوش اومدی :)

قالب رو که عوض کنی رنگش هم عوض میشه ولی اگر میخواهی فقط رنگو عوض کن برو پیش 
متخصصش که مستر نیما و زی زی و بقیه دوستان حتی شاید آقا پیمان و شباهنگ هم تخصص 
اینکارو دارند .
ببخشید اول بسم الله وبتو به انتقاد بستم :دیی 
ولی واقعا چشممو اذیت میکنه.
من معمولا ووب های مشکی رو نمیخونم اینم چون تویی و برام عزیزی اومدم :)
ممنون 
پاسخ:

اتفاقا خودمم از این که مشکیه ناراحتم

از قالبش خوشم اومد، اگه بشه سفیدش کنم خوب میشه

وای نه سفید سفید نه مشکی مشکی:((

 بنظرم آبی بزن که رنگ برف رو قشنگ نشون بده :دی

پاسخ:
آره منظور منم یه رنگ روشن بود

سلاااااااااااااااااام بر دوست نازنین و بقول خودش شکننده ام...

خیلی خیلی از این سورپرایز ، سورپرایز شدم .

چه کار خوبی کردی که دفتر مشق عشقت رو برا دوستات باز کردی که اوناهم توی شادیهات سهیم بشن .

برات روزهای خوب و خوش و دلنوشته های عاشقونه ، شاعرونه ای آرزو دارم .

ممنونم که بهم خبر دادین .

موفق باشید.

پاسخ:

سلااااام بر کربلایی بهمن مهربون

خوشحالم :)

ممنونم ازتون

خیلی خوش اومدین

سلام
وبلاگ نازی داری.
به امید فردایی بهتر تر از دیروز
:)
پاسخ:
سلام
شما لطف دارین
ممنونم
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">