طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آه ...

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ
میپرسد: خسته نمیشی؟

کاش میدانست که من چقدر خسته ام، آنوقت هرگز این سوال را نمیپرسید ...
-آری خسته ام!
خیلی هم خسته ...
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

:(
پاسخ:
:((
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۶ محمد فائزی فرد
خسته نباشی دلاور. یا همچین چیزی.
(با لبخندِ عکسای زمان جنگ بخوانید)
پاسخ:

سلامت باشی برادر

(از نوع بسیجی) :دی

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۲ روزمرگی ...
سلـــام خسته O_o
:))
پاسخ:

سلام روزمرگی O_O

:دی

منم
دلم میخاد کل عمرمو بخوابم
پاسخ:

نه دیگه تا این حد!! :))

منم خستم :|
پاسخ:

خسته نباشید :دی

خوش اومدین :)

خسته نباشی :|
همیشه برای خسته نبودن وقت هست
با کمی خسته باشیم :)
پاسخ:

متشکر

اینم حرفیه :)

خسته نباشید
پاسخ:

مرسی :))

البته داستایوفسکی غولی هستن واسه خودشان ولی
از نظر علمی گمان نکنم
حتما می‎‌‌خواسته عمق فاجعه رو بیان کنه
پست بعدی رو می‎‌‌گم
پاسخ:
قسمتی از دیالوگ دوتا از شخصیتای داستانه، اما از نظر من اون شخصیتِ توی داستان خیلی درست گفته...

نخسته :))


سلام

خدا قوت :)

پاسخ:

مرسی

سلام :)

دیدی چی شد؟؟ :(

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۶ روزمرگی ...
خخخخخخ :))))
پاسخ:
;)
خسته نباشی :دی

پاسخ:
مونده نباشی :))
چی شد ؟:))))
پاسخ:
تا اومدم مشاعره نتم قاط زد :|

آره میدونم :)

عیبی نداره من همزمان سبزی سرخ میکردم و الانم دارم فریز میکنم :)

پاسخ:

بابا کدبانو :))

تو زرنگی دیگه ;)

ایشالا دفعه ی بعد :)

اصلا هفته دیگه تو وب تو مشاعره بزاریم همینجوری بچرخه تو وبلاگستان :))

پاسخ:

نمیدونم تو وبم علاقمند به مشاعره هست یا نه

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۸ روزمرگی ...
مشاعرۀ این دفعه رو منم هستما :)
پاسخ:
چه خوب :)
البته اگه برگزار بشه!
پس چرا تو وب باران گفتین نمیاین؟؟ :|
وقتی انقدر قوی اید که کسی شمارا خسته نمی بیند
چه اصراریست به تلقین
وقتی این قدرت را دارید
ازش استفاده کنید
بهش میگن ضدعملیات


راستی خسته نباشید خخخ
پاسخ:
شما نکته ی پست و گرفتید!! آفرین :)
مچکر :)))
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۴۶ روزمرگی ...
من نگفتم نمیام .. گفتم اگه تونستم میام
بین این دو حالت از زمین تا زیر زمین فرق است! :)
واقعیتش تو اون ساعت نمیرسیدم..
پاسخ:
:))
منم با تایمش یه کم مشکل داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">