طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

هشتمین سال

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۴۶ ق.ظ

 

 

امروز وبلاگم هشت ساله شد.

چقدر زمان زود میگذره!

چقدر کم می‌نویسم...

امسال اولین باری بود که برای تولد خودم پست نذاشتم، اما برای تولد وبلاگم یادم بود که حتما پست بذارم.

یه زمانی چقدر تو وبلاگم می‌نوشتم! الآنا هرچی دنبال سوژه می‌گردم چیزی برای نوشتن پیدا نمی‌کنم. نمی‌دونم سلیقه نوشتاریم تغییر کرده یا سختگیر شدم توی نوشتن. هر چی که هست انتخاب موضوع برام سخت شده. 

خلاصه که شاد باشید و از هر بهونه کوچیکی برای شاد بودن استفاده کنید که دنیا دو روزه :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۷)

۲۳ آذر ۰۲ ، ۰۴:۲۱ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

اتفاقا من هم همیشه تولد سایتم رو تبریک میگفتم و بعد 12 سال پارسال یادم رفت

احتمالا برای کوچ کاربران به شبکه های مجازی باشه

برای همین شبکه اجتماعی ویترین رو راه اندازی کردیم

ازتون دعوت میکنم ویترین رو هم برای انتشار نوشته هاتون امتحان کنید

با سپاس

پاسخ:
سلام
پس شما از قدیمی ها هستید
خوش اومدید
۲۳ آذر ۰۲ ، ۱۱:۰۴ مهدیار (مترسک)

مبارک باشه :)

پاسخ:
ممنونم 🙏

سلام و ادب

 

خیلی زود گذشت ...

پاسخ:
سلام و ادب متقابل
همینطوره

سلام علیکم

ان شاء الله مبارک باشد!

پاسخ:
سلام علیکم
خیلی ممنون
۲۶ آذر ۰۲ ، ۱۰:۱۳ بهارنارنج :)

مبارکه🙂🙂

پاسخ:
مرسییی :)
۱۲ دی ۰۲ ، ۱۸:۱۳ روزهـا ..

سلام

مبارک باشه:-)

با تأخیر..

پاسخ:
سلام
خیلی متشکرم :)
۰۲ فروردين ۰۳ ، ۰۴:۱۳ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام شاید چون عده زیادی از کاربران به شبکه های اجتماعی کوچ کردند این سردی در اداره وبلاگ براتون پیش اومده

اما همچنان وبلاگ خون های قذر تو وبلاگستان دارند پست میزارن و نظر میدن

اگخ شما هم می خواین محیط جدیدی برای انتشار سریع و ساده مطالب و خاطراتتون تجربه کنید دعوت می کنم ویترین رو نصب کنید، جایی بین وبلاگ و شبکه اجتماعی

ممنون

 

پاسخ:
سلام ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">