طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اخراج میهمان ناخوانده :|

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ

شما چه جور خواننده هایی هستین؟؟ :|

نه واقعا به شما هم میشه گفت مخاطب؟؟ :/

شما که این پست منو دیده بودین و فهمیده بودین یه تیغ تو دستم مونده! نباید بپرسین بالآخره چی شد؟؟ یعنی براتون مهم نیست که من مردم یا نه؟؟ o_O

واقعا که :(


هرچند شما بی معرفتیتونو نشون دادین اما من میگم چه اتفاقی افتاد!

بعد از این که اون تیغه رو درش آوردم، تا چند روز انگشتم درد میکرد، هر از گاهی پوستمو میکندم تا ببینم چیزی تو انگشتم مونده یا نه اما چیزی پیدا نمیکردم. ولی وقتی انگشتمو فشار میدادم درد میگرفت، نمیدونستم واقعا چیزی هست یا بخاطر کندن پوستمه

تا اینکه بعد از گذشت 12 روز، همینطور که طبق معمول داشتم پوست دستمو با موچین و سوزن میکندم، یهو گیرش آوردم!!!



همونی که سر موچین قرار داره! ملاحظه میکنید چقدر ریزه؟!

واسه همین بود که پیداش نمیکردم! با بدبختی و هزار زحمت تونستم خارجش کنم :/

اینقدر ذوق کردم که بالآخره پیدا شد!!

دیگه راحت شدم :)


این هم انگشت میزبان که اوف شده :(



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

:))) یاد یه چیزی افتادم ولی ولش کن...چیزی نگم بهتره!:دی
پاسخ:
O_O
عوض دلسوزیته؟ :|
اولا اون عکست منو کشت :)))))
آخه بقول جناب لانتوری اون آدرس داخل عکس واسه چیه ؟^_^


+
دوما آخه یه تیغ رفته داخل انگشتت میخخخخ که نرفته سوسول جان :)))
اگر تو الان جای دختر دایی کوچک من بودی چکار میکردی ؟
لابد زمین و زمان بهم می ریختی و آی پام پام میکردی :)))
دختر داییم میخ رفته تو پاش حتی با اون پاش فوتسال هم بازی میکنه رفته کنار مچش :|:)
برم قدر دختر داییمو بیشتر بدونم :))))



سوما : 
این‌ موفقیت رو بهتون تبریک میگم :)
خدا رو شکر حداقل با موچین از دستت خارجش کردی :))


چهارما :
خدایی من بفکرت بودم ولی نگفتم :)
الان خوبی ؟زنده ایی دیگه ؟
خدا رو شکر :)

پاسخ:
اصلا محو عکس شدی ها! ;)
آدرس در درجه ی اول برای جلوگیری از سرقت هنریه! در درجه ی دوم اگه دوستی خواست این حجم از هنر رو با کسی به اشتراک بذاره و یادش بره هنرمند مذکور چه کسی بوده، آدرس سایت کمکش کنه :)

دختردایی شما با توجه به گفته هات، یه پهلوانه! و همه میدونن که چی؟ پهلوانان نمی میرند :دی

مرسی واقعا، آره خداروشکر...

الآن دیگه قبول نیست -_-
:)
قربون دلت!که دست بع ناراحت شدنش خیلی خوبه^_^
پاسخ:
قربون شوما ;)
واقعا چ مخاطبای بی مبالاتی! -_-
دوازده روز بعد از اون روز دقیقا میشه کی؟

+
الان خوبین؟:)
پاسخ:
میبینید توروخدا؟ :/
دقیقا میشه 22 بهمن :دی
+
الحمدلله :)
خیالم راحت شد ...
فکرمو مشغول کرده بود ...
امشب میتونم دوباره یه خواب راحت داشته باشم ... :دی

الکی مثلا واسه من مهم بود ... :دی :دی
پاسخ:
دست شما درد نکنه
لطفتون مستدام :|

الکی مثلا دست شما درد میکنه :دی
من از قدیم هم گفتم جانباز خوب اونه که بمیره صداش هم در نیاد!
:دی
آیکون فرار به سمت وسط های جنگل شروود.

پاسخ:
آقاگل؟؟؟ O_O
شما دیگه چراااا؟؟!!!! :((

رابین هود بگیرش!!! :دی
مصیبته...مصیبت...
لعنتی، یا انقدر درشت باش که بشه دید تو رو، یا انقدر ریز باش که اصلا حضورت حس نشه دیگه :/

+ خدا رو شکر درش آوردی :)
پاسخ:
مرررسی عزیزم از اینکه درک میکنی :)
مرسیییی :*
۱۰ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۱۶ ام اسی خوشبخت
ما از شما عذر خواهی میکنیم که نیومدیم عیادت :)
پاسخ:
باشه این بار میبخشمتون :دی
۱۱ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۳۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ای بابا، چقدر بقایا داشت این تیغ
خواهشا دیگه دور و بر کاکتوسا نرو
پاسخ:
اوهوم :(
دیگه توبه کردم! o_O
آخی انگشتت اوف شده عمویی
چیزی نیست،چیزی نیست،خوب میشه
:)))
پاسخ:
بله عمو :(
:دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هر از گاهی پوستمو میکندم ؟؟؟
نه واقعا پوستت را میکندی ؟
میشه دقیقا با رسم شکل بگین **** ****** ** ******* ؟؟
...
اگر دور اون زخم عمیقی که با دریل ایجاد شده را با خودکار قرمز معلوم میکردی بهتر نبود ؟؟
...

شما جزء افتخارات این کشوری
من موندم چرا اخبار 20:30 وبلاگ شما را تا حالا معرفی نکرده
...

پاسخ:
بعله :/
تو تصویر کاملا مشخصه، اگه شما نمیبینی حتما برو چشم پزشکی! :|

20:30 چیه بابا؟! ارزش وبلاگمو زیر سوال بردی با این حرف!
وبلاگ من تو گینس به عنوان برترین وبلاگ ثبت شده! :دی
۱۱ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۴۴ کلنگ همساده پسر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
الان بر حسب منوال عادی باید بگویم خدا شفا بدهد (منظورم دستتان است)
خلاصه این که زودتر اوف دستتان بر طرف گردد. نکته دیگر این که دلمان غش رفت. این عکس اوف و *** * ... یک گلی، بلبلی، دست کم یک سنبلی. کمی شادتر :))
پاسخ:
:)))
ببخشید که بخاطر این پست خشن، روحتون آزرده شد :دی
حتما به توصیه تون عمل میکنم :))
خوبه من نمیتونم خودم در بیارم چون تحمل ندارم
میدم به مادرم با سوزنی چیزی پوستم رو زخمی
می کرد تا بتونه چیزی رفته در بیاره.مثلا خار و...

شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها ) تسلیت باد.
پاسخ:
من برعکس شما فقط به خودم اعتماد دارم، چون یکی دیگه نمیتونه درد رو احساس کنه!

تشکر
منم تسلیت میگم...
من خواستم بپرسم اما از قصد نپرسیدم تا یه موقع نگن فلانی چقدر بامعرفته و ریا بشه! توف به ریا، توف توف D:
پاسخ:
در راست گویی شما که شکی نیست!
تف تو چاخان، تف تف P-:
خیلی حس خوب میده حس رهایی ::)))))
پاسخ:
آره خیلی ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">