طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دفاعیه :|

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

آقا چرا همه منو بخاطر پست قبل متهم کردن؟؟

مگه چیکار کردم؟ غیر از این بود که اتفاقی دستم بهش خورد و ناخواسته قطع شد؟؟؟

بعدم مگه چه ضرری براش داشت؟ خیلی زود تو یه گلدون جدید کاشته میشه و یه زندگی مستقل رو شروع میکنه، بدون اینکه کمترین آسیبی بهش برسه سود هم کرد حتی!

اما در مقابل، اون در حقم چیکار کرد؟؟ علاوه بر شوک بزرگی که بهم وارد کرد و درد شدیدی رو در ناحیه ی انگشت اشاره برام به ارمغان آورد، دو تا از تیغ های مبارکش رو تو دستم جا گذاشت!!

ملاحظه بفرمایید:



مگه یه انگشت چقدر طاقت داره؟؟ آیا از بین شما کسی هست که بتونه 24 ساعت چنین شیء تیز و وحشتناکی رو تو انگشتش تحمل کنه و با همین وضعیت بره امتحان عملی هم بده؟؟

اونوقت هی ازش طرفداری کنید

هی منو سرزنش کنید

:(((((


+ دیروز فکر نمیکردم چیزی تو دستم مونده باشه، چند تا تیغ بود که همون موقع از انگشتم جدا کردم، اما امروز رسما انگشتم فلج شده بود! کافی بود کوچکترین برخوردی با محیط اطراف داشته باشه، دادم بلند میشد! اصلا معلوم هم نبود کجاست دقیقا! با بدبختی پیداش کردم و با مکاااافات از انگشتم خارجش کردم

فکر میکردم خیلی ریز و مویی باشه که دیده نمیشه، اما چون کاملا تو گوشت فرو رفته بود خارج از دیدم بود

وقتی موفق به خروجش شدم از اندازه ی بزرگش هنگ کردم که چطور چنین چیزی تو انگشتم بوده!! O_O

احتمالا یکی دیگه هم مونده :((((

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

عه من دیشب فکر میکردم این تیغ تیغی پَشَرِه است (همون حشره منظورمه) :))))

عنوان برای پست قبلی : زدی ضربتی ضربتی نوش کن :دی
پاسخ:
صد رحمت به پشره o_O

لایک :))
خب سوزن نرفته تو دستت :دی :))
با یه نوع چسب هست که میتونی اینو دربیاری !
و حتی با سنجاق قفلی‌.
با اینا امتحان کردی اگر البته بازم خدای ناکرده
 مونده یک سنجاق قفلی داغ کن و بعد بگو یک نفر خارج کنه از دستت .

الان خوبی ؟زنده ایی ؟
پاسخ:
دیگه چی میخواستی بشه واران جان :/
با سوزن و موچین درآوردمش
دیگران نمیتونن بهتر از خود آدم کمک کنن، چون متوجه درد نمیشن

هستم ولی خستم :(
بازم شما متهمید که تیغای کاکتوس تو انگشتتون فرو رفته بوده
ختم جلسه رو اعلام میکنم:)))
پاسخ:
:||||

ببخشید کاکتوس جان که تیغتو تو دستم فرو کردی، من از شما معذرت میخوام :|
ینی دستتون گذری و اتفاقی خورده به کاکتوس.. بعد تیغی به این بزرگی تا انتهاش رفته تو انگشتتون؟! O-O

امتحان عملی ؟! رانندگی ؟ :)

اون یکیه اصلا دیده نمیشه؟! :/
پاسخ:
اتفاقی یعنی تصادفی، اما تصادف همانا و فرو رفتن تیغ در دست همان :/

بله عملی، اما نه رانندگی! ما رانندگی رو کهنه کردیم بابا :دی

اگه شما تو عکس پست قبل، تیغ موجود در انگشت اشاره رو دیدین، دومیش رو هم خواهید دید :| (کاملا تو زاویه ی دید دوربین هست)
اول هر دوشون رو دیدم اما الآن دومیه دوباره رفته زیر پوست و معلوم نیست :/
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۳ کوالای پیر
خب من الان حقو به تو میده
اصن خوب کاری کردی باهاش:)
 ولی به اون فسقلی تیغ به این اندازه نمیخورد داشته باشه 
میگنا فلفل نبین چه ریزه :)))

پاسخ:
آها!! حالا شد :))
واقعا o_O
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۰۳ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
واااااااااااای من بهت  حق میدم ک کشتیش

پاسخ:
همین خوبه! :دی
بیچاره اون خار که چه زجری کشیده 24 ساعت توی دست تو مونده
...

این عکس انقدر هنری و حرفه ای است که من احتمال میدم توی جشنواره جایزه بگیره
خوب شد ادرست را هم گذاشتی بالاش تا هیشکی سواستفاده نکنه :)))))
پاسخ:
<_<
:|
چراااااااااا؟؟؟؟ :(
:/
وای کامنت آقای لانتوری وای من غش کردم :))))))
😃😃😃😃😃😁😁😁😀😀😀😅😅
خط دوم کامنتش لایک :دی 😃😃😃😃😀😀😁😁😁😁😁😁
پاسخ:
:/
:(
باشه بخند! برو تو جبهه ی اون بی مزه که اصلا هم حرفاش و وبلاگش خنده نداره :|
من برم آب قند بیارم بچم پس افتاد o_O
منم سه روز شیشه تو پام بود...درد داشتا!درکت میکنم
+عکسه شیشه رو گذاشته بودم تو وبم..:دی
پاسخ:
O_O
چه جوری تحمل کردی؟؟!! چرا زودتر درش نیاوردی؟
آدرس پستتو بده ما هم ببینیم
ایناهاش
پاسخ:
کجاست دقیقا؟؟!! o_O
دو روز بود:دی
پاسخ:
دو روزشم زیاده!
http://baharkhademi1380.blog.ir/1395/08/26/مهر-آسودگی#comments
پاسخ:
دیدم O_O
نه !
همیشه برای عاشق شدن ،
به ‌دنبال باران و
بهار و
بابونه
نباش !

گاهی
در انتهای خارهای یک کاکتوس ،
به غنچه‌ای می‌رسی
که ماه را بر لبانت می‌نشاند ...

#گروس_عبدالملکیان

پاسخ:
ماه را بر لبانت می نشاند

چقدر زیبا بود! ممنون :)
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یعنی چنان تعریف کردی که انگار میخ تو دستت فرو‌رفته:)))
اشکال نداره، حالا که گذشته:)))
پاسخ:
تیغ هم کم چیزی نیستا :|
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۱۰ بچه پولدار ..*
کاش اسم خودتون هم تو پستاتون قرار میدادید
پاسخ:
یعنی چی؟
خب اسمم زیر هر پست نوشته شده دیگه!
"اسی" هستم :)
سلام
اخی،من هم این تجربه راداشتم
اومدم گل محمدی رونازکنم
گل،محمدی،عکس العمل نشون داد
وسه تیغش درانگشتم فرورفت
که ظرف۴دقیقه بعدش،بایک عمل باسنجاق
انهاراازدست خودم دراوردم وانگشتم مثل انگشت خودت شده بود:)
پاسخ:
سلام
4 دقیقه خیلی فرق داره با 12 روز! بعدم تیغ گل محمدی کجا و تیغ کاکتوس کجا! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">