طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چشم در برابر چشم! o_O

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ


منو زد :((

کشتمش :/

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۱۱/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

منو زد تو رو خورد دعوا کرد :))))

ای قاتل :/ 

حالا چی هست این موجود؟
پاسخ:
دقیقا :))))))
دعبا! :دی

:|
معلوم نیست؟!
چیه؟
بچه کاکتوسه؟
پاسخ:
بله :)
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۳۹ کوالای پیر
0_0

پاسخ:
-_-
این چیه قاتل؟
پاسخ:
تیغ تیغیییی!! O_O
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۴۹ محمد روشنیان
!
پاسخ:
؟
شما تحت پیگردین.. دیر یا زود جلب میشید! -_-

+ تغییر اسم هم فایده نداره حتی!!
پاسخ:
آقااا عمدی نبود!! :(
+ یعنی هیچ گریزی نیست؟ :((
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۴۰ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
میخند؟ o_O
میگم چطوره شما ادرس وبلاگت را بنویسی
بعد پایینش خیلی ریز یه عکس بذاری ؟؟

امیدوارم اهش بگیرتت و دوستاش هم بریزن سرت :))
پاسخ:
آره فکر خوبیه :)))) :دی

نیازی به دوستاش نیست! چون تیغاشو تو دستم جا گذاشته :(
از دیروز تا حالا انگشت اشارم از کار افتاده :((
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
این دیگه چیه؟ کاکتوسه؟
پاسخ:
اوهوم :|
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۷ دچــ ــــار
من هیچ صحبتی ندارم :/
پاسخ:
:/
:))چ خشن !
پاسخ:
آره خیلی خشن بود :-P
;)
من به عنوان یه حامی کاکتوس این جنایت بزرگ رو محکوم میکنم ...

:دی

اوخی ... کاکتوج کوجولوی من :)))) :دی
پاسخ:
عه اینجوریاست؟؟؟ :/
پس دیگه واجب شد یه پست دفاعیه بنویسم :|
اَه اَه .. چ موجود زشتی!
اصن از ریشه میکندین مینداختینش دور... -_-


+
در راستای حمایت از شما.. پس از دفاعیاتتون!
پاسخ:
:)))))
ممنوووووونم از حمایتتون ^_^
کامنت بالا !! O_o
پاسخ:
بعله! چی خیال کردین؟ بالآخره منم حامیانی دارم :-P
همیشه کاکتوس ها رو دوست داشتم
خیلی مقاومن
پاسخ:
همینطوره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">