طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آغاز سال 1395 هجری شمسی !!

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

واااااااای وارد سال 95 شدیم!!!!!!

این اولین پست سال 95 منه!!!

این اولین نوروز وبلاگ منه!!!!

این اولین عیدیه که من با شما دارم تجربه ش میکنم و خیلی برام متفاوت و البته با ارزشه!!!!

ان شاءالله سال 1395 واسه همه مون بهترین سالی باشه که تا حالا تجربه کردیم :)

الهی آمین...

بهار مبارک

نوروز مبارک

عیدتون مباااااااااارک ^_^

تعطیلات حسسسسابی خوش بگذره :دی

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

سلاااام
عیدتون مبارک:))

ایشالا سال خیلی خوب و شادی رو پیش رو داشته باشین.. آمین:-)

پاسخ:
سلااام
عید شمام مبارک :)
آمین
ممنونم، همچنین شما
بما که اصلا خوش نمیگذره باس بشینیم درس بخونیم ! 
عیدتون مبارک
پاسخ:
ای بابا :/
ممنون همچنین
چقدر اولین داشتی :)))))))))

عیدت مبارک عزیزم :))
پاسخ:
آره :دی
مرسی عزیزم
عید تو هم مبارک باشه :*
سال نو مبارک:)
پاسخ:
تشکر
سال نوی شمام مبارک
سال نوی شمام مبارک
پاسخ:
متشکرم
سلامممممممممم
نوروزتون مبارککککککککککککگ
بهارتون مبارک
شااااد باشید پر از حس های ماندگار در سال جدید
سالی پر از شکوفاییی و موفقیت و سلامتی تو سال جدید
شاد باشید
پاسخ:
سلاممم
مرسی
ممنون
متشکر
همچنین شما
آخی اولین عید وبلاگتونم مبارک خخخ
اولین پست توسال جدیدهم مبارک خخخ
ولاگ منم 4 ساله شد :دی
پاسخ:
متشکرم
ممنونم
واقعا؟ پس مبارکه!!
موبارک :)
پاسخ:
تربیک ;)
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۳ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
بهارتوهم مبارک عزیزم.
پاسخ:
مرسی گلم
بر شما هم مبارک اسی بانو
پاسخ:
متشکرم
سلام 
کامنت من کو ؟:||
پست کوجاست ؟:((


+
من پستمووووو میخوامممممممممممممم:(((((

پاسخ:
سلام
سرجاشه :)
+پستت؟؟؟ :))))
پستتو :دییی 
پست من و شما که نداره ؛ )))


نخیر اول سرجاشششش نبود :))
اعتراف کنین :دی 


++
خوش میگذره نوروز ؟:)
هر چند میدونم عید امسال براتون یه کم دردناک هستش ولی امیدوارم تلخی این عید براتون 
زیاد تلخ و دردناک نباشه و روزای شاد هم کم کم بیان :)

پاسخ:
بله فرقی نداره :)
کی گفته؟ مدرک دارین؟ :پی
++مرسی گلم
هی بد نیست
ایشالا تو هم همیشه شاد باشی
سال نوت مبارک اسی جان
پاینده باشی
پاسخ:
ممنون
سال نوی شمام مبارک آقا محمد رضا
همچنین شما
مبارک و شاد باش! :)
پاسخ:
مرسی
تبریک متقابل :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">