طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خدمتتون عارضم که بنده از اون دسته آدمهایی بودم که از زدن واکسن سر باز میزنن. تا جایی که چند وقت پیش از طرف یه ارگانی که من درش فعالیت دارم، با من تماس گرفتن و گفتن از طرف بهداشت لیست افرادی که واکسن نزدن اعلام شده و از ما خواستن اعضای ارگانمون رو برای زدن واکسن متقاعد کنیم. حتی گفتن هر واکسنی که مدنظرتونه بگید تا براتون بیاریم. منم واسه اینکه سنگ جلوی پاشون بندازم گفتم اسپوتنیک میخوام. گفتن اون که اصلا نیست. گفتم آسترازنکا میخوام. گفتن برات مینویسیم و هر وقت بیاد باهات تماس میگیریم. که البته تماس هم نگرفتن. احتمالا دوز اولش به دستشون نرسیده. اخیرا یه نفر اومده بود محل کارم و میگفت رفته واکسن بزنه و گفتن دوز اول هیچ واکسنی رو ندارن! دروغ چرا؟ یه ذره ته دلم خالی شد که ای دل غافل! واکسن نزدیم و تموم شد!

تا اینکه گذشت و بالآخره به اصرار اطرافیان، امروز رفتم دوز اول رو بزنم. میخواستم سینوفارم بزنم که در کمال تعجب دیدم اسپوتنیک هم دارن! با خوشحالی اسپوتنیک رو انتخاب کردم و زدم. دوز اول زدیم وقتی دوز اول زدن مد نبود! بلکه دوز سوم مد بود :))

شاید حکمت این تاخیر در این بود که به اسپوتنیک برسم. یه وقتایی یه چیزایی دیر میشه، اما وقتی اتفاق می‌افته به بهترین شکل ممکن رخ میده.

الهی انتظارهاتون همیشه به شیرینی به سر برسه :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۶)

من فقط امیدوارم که ارگان ها به دوز اول راضی باشن

چون شخصا اصلا دلم نمیخواست بزنم

دوز اولم واسه کارت واکسن کوفتیش زدم /:

پاسخ:
واسه دوزهای بعدی هم پیگیری میکنن :))
۲۸ دی ۰۰ ، ۰۹:۵۵ اقای ‌ میم

من اسپایکوژن زدم 

پاسخ:
به سلامتی :)

سلام

به به بسلامتی و مبارکی :))

والا منم گفتم تا آسترازنکا نیاد نمیرم دوز سوم رو بزنم :))

هر چند عوارضش به مانند اینکه یه تریلی ۱۸ چرخ از روی آدم رد میشه ولی میگن باز میصرفه دردش رو تحمل کنیم !

البته فقط رو سنین سالمندان تاثیر منفی این چنینی نداره ولی رو ماها متاسفانه داره.

 

 

+

این واکسنی که تو زدی دوز اولش اکثراً  هست ولی دوزهای بعدش نیست .

چیزی که من شنیدم و دوستام و آشنایانم دوز اول رو زده بودند دوز دوم و سوم رو فکر کنم آسترازنکا جایگزین کرده بودند.

حالا ایشالا تا دوز دومت برسه ،  برای توام اومده باشه :))

 

 

 

++

الهی آمین 

پاسخ:
سلام
ممنونم :))
ایشالا هر کدوم رو زدی برات خیر و سلامتی به همراه داشته باشه
+
به من گفتن ما موظفیم دوز دوم رو برای افرادی که یکش رو زدن نگهداریم. اما دوز سومش رو روسیه فقط واسه خودش ساخته.
++
:)
۲۹ دی ۰۰ ، ۰۰:۲۴ آشنای غریب

دعای آخرتون زیبا بود

منم از جمله اون افرادی‌ام که با واکسن رابطه خوبی ندارم

پاسخ:
فکر میکردم فقط من موندم! تعداد داره زیاد میشه که :))
۰۲ بهمن ۰۰ ، ۱۴:۱۶ آریامهر الوند

الهی آمین.

پاسخ:
آمین

سلام

ادم‌هایی که واکسن نزدن، زیادن! خانوادگی نزدیم! شما هم بقیه‌اش رو نزنین...

چیزی که مجوز تزریق ازمایشی رو داره رو برای چی باید زد،

پاسخ:
سلام
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">