طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

باید توی بیو بنویسم حتما

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۰۳ ب.ظ

یکی از دوستان که چند سال پیش توی یه اردوی دانشجویی باهاش آشنا شدم، امروز بهم پیام داد. تعجب کردم که چی شده بعد از این همه مدت یاد من افتاده و چه کار مهمی داره!

پیامش این بود:

سلام خوبی چه خبر ازدواج کردی؟

گفتم سلام نه ازدواج نکردم.

گفت خوشبخت باشی

و تمام!

 

یعنی یهو یاد من افتاده و براش سوال شده آیا ازدواج کردم یا نه. بعد که جوابشو گرفت خیالش راحت شد و رفت.

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۱۰ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۳۶ عاشق بارون... ⠀

این مهم ترین سوال بشریته گویا! :|

پاسخ:
مجرد بودن یا نبودن، مسأله این است!

😂😂😂😂عالی 

پاسخ:
اسم جدید مبارک :)
چرا من فکر می‌کردم پسری؟! :دی
۱۰ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۰۷ اقای ‌ میم

شاید میخواسته ببینه اگر مجردید شما رو به فرد دیگه ای معرفی کنه

پاسخ:
چنین برداشتی دور از ذهن نیست.
من خودم اگه بخوام این کار رو بکنم همون ب بسم الله نمیپرسم مجردی یا نه! میذارم بحث که گرم شد بعدش میگم. 

نه نه خیالش راحت که شد قراره معرفیت کنه به یکی بعد خدمتت برسه :دی

 

 

+

سلام 

من شماره یکی از دوستان دانشگاهم رو خیلی سال پیش گم کرده بودم خیلی پیگیر بودم شماره شو پیدا کنم و بعد از کلی از این و از اون پرسیدن ، شماره پیدا شد

بعد از چند سال بهش پیام دادم و فقط دلم واقعا براش تنگ شده بود بعد هم شنیده بودم بچه دار شده بود.

کلی ذوق و شوق اینا بهش پیام دادم که فلانی شماره تو حقیقتا گم کردم و به تازگی ها شماره رو پیدا کردم.

اومده بودم بهش تبریک بگم و جویای احوالش بشم که یهو اون بهم گفت واران ازدواج کردی که الان بهم پیام دادی که شماره تماسمم پیدا کردی؟!

من :| نه بخدا فقط خواستم احوالتو بپرسم و کلی ذوق داشتم وقتی شنیدم یه دختر ناز هم داری !

اون : جدا ؟! یعنی الان فقط برای این پیام دادی ؟! مطمئنی نمیخوای چیزی از خودت بگی ؟!واقعا متاهل نشدی؟! حتما رفتی سر کار!

 

بابا بخدا من فقط شماره تو گم کرده بودم :(

چون گوشیم عوض شد همه شماره هام پرید :|

 

هیچی سرت رو به درد نیاورم باورم نکرد :|

الان شماره شو دارم گاهی وقتا یادش می افتم ولی چون حرفام رو باور نکرد دیگه بهش پیام نمیدم :(

 

درسته بعضی از دوستان شاید اینگونه بودند و اینگونه رفتار میکنن  ولی همه رو که نباید به یه چوب زد :|

 

 

پاسخ:
فکر نمیکنم چون به یکی از دوستان متاهل هم پیام داده بود.
سلام
ایشون هم با دوست متاهلمون بیشتر صحبت کرده بود. اما من چون هیچ تغییری در زندگیم رخ نداده بود ظاهرا سوال دیگه ای ازم نداشت و رفت :)

بذار برات تفسیرش کنم

 

براش خاستگار آمده و ایشون جواب منفی داده وبعدش خانوادش بهش گفتن دوستای تو همه ازدواج کردن تو هنوز مجردی

بعدش به شما و چند نفر دیگه پیام داده و وقتی خیالش راحت شده

سر به بالشت گذاشته و با آرامش خوابیده

 

پ . ن : چقدر بد و ناراحت کننده است که آدمایی خوشبختی را توی متاهل بودن یا نبودن میبینن

پاسخ:
بذارید من تفسیر شما رو رد کنم
چون ایشون متاهل هستن و فرضیه شما باطله :)

پ.ن: پس اگه کسی برای کسی آرزوی خوشبختی کرد نباید به معنای ازدواج باشه، بله؟
هرچند ایشون نگفت خوشبخت بشی، گفت باشی!
۱۱ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۴۵ فاطمه ‌‌‌‌

بالاخره بعضیا باید آمار همه رو داشته باشه :))) 🤦‍♀️

پاسخ:
آیا آمار گرفتن کار خوبی است؟ :))
۱۱ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۳۱ اقای ‌ میم

اتفاقا میگن خانم ها که به هم میرسن اولین کلمه ای که از هم میپرسن اینه که شوهر کردی؟ :)))) 

پاسخ:
خیر اینطور نیست -_-
۱۱ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۴۳ اقای ‌ میم

بله اصلا اینطور نیست:)))))))

پاسخ:
😒

ممنون ممنون :)

:))))) چرا واقعا؟

پاسخ:
شاید چون از فعل جمع استفاده میکردی :دی

😂 نه من فقط یخم باز نشده بود

پاسخ:
خدارو شکر که آب شد 😉
۱۲ بهمن ۹۹ ، ۰۹:۴۴ هیـ ‌‌‌ـچ

یه بارم یکی از دوستامون خیلی جدی و عصبانی گفت: تو خجالت نمی‌کشی هنوز مجردی؟

منم با خونسردی گفتم: نه! چطور؟

گفت: عه پس هیچی! :))

فقط می‌خواست مطمئن شه که من خجالت می‌کشم یا نه D:

پاسخ:
می‌خواسته بگه اگه خجالت می‌کشی پس ازدواج کن :)))

حالا من نمیدونم قصد این دوستت چی بوده ولی به شخصه از هرآدم این مدلی با هر قصدی متنفرم یعنی از این نوع ادبیات آمارگیرانه متنفرم و معمولا در جواب طرف رو میذارم توو آمپاس و جواب آمارش رو نمیدم‌.

بعضیا واقعا آمارگیرن و این خیلی منو عصبی و ناراحت میکنه و واقعا اون لحظه طوری با طرف برخورد میکنم که میره پشت سرشم نگاه نمیکنه‌ . منم یه دوست داشتم وقتی ازدواج کرد همه رو گذاشت یهو کنار و ده سالم اینوسط با هیچ دوستی ارتباط نداشت منم شمارش رو پاک کرده بودم ولی اون گویا داشت. بعد من یه بار یه عکس پروفایلم گذاشته بودم که داشتم خواهرزادم رو میبوسیدم حالا جالبه خودم اصلا توو عکس معلوم نبودم ولی خب از قضا اون خواهرزادم خیلی خیلی شبیه منه طوری که من بغلش کنم انگار بچه منه. این دوستمم احتمالا فکر کرده بود بچمه! فکر کن بعد ده سال یهو اومد پیام داد سلام خوبی؟ عکس پروفایلت رو دیدم دلم تنگ شد، چه خبرا؟ ازدواج کردی؟ سرکار میری؟ چیکار میکنی؟ ...منم که متنفرم از آمارگیرا مخصوصا اونا که یهو میان پیام میدن چه خبر که تو تمام خبرای زندگیتو بهشون بدی تا حس فضولیشون بخوابه، منم خیلی سرد و یخ گفتم سلام ممنون هستیم دیگه!... بعد نوشت فکر کنم دوست نداری دیگه دوستیمون ادامه داشته باشه‌. گفتم نه دوست ندارم جون دوستی ای نمونده بود توو این ده سال. بعدم تموم شد و رفت:|...

بعد جالبه اگر فکر کنی این امارگیری ها تمومه سخت در اشتباهی. مثلا من یه دوست دارم الان هربار زنگ میزنه اول که یکی دو جمله قشنگ باید زهر حسادتش رو بریزه و تیکه بندازه مثل این جملات که: نمیای اینوری؟ مثل چسب چسبیدی به شوهرت! / تو هم که فقط با شوهرت خوشی( عکسای استاتوس و پروفایلم اینا رو میبینه و نمیدونم چرا عکسای من روی مخ اونه)، بعدش میپرسه حالا خوشی خوبه همه چی؟:/ منم بیزارم از توضیح درباره زندگیم همیشه در مواب میگم ناخوش باشم یا خوش باشم میفهمی/ یا میگم برات مهمه؟

خلاصه جوابِ فضولیشون رو نمیدم تا توو خماریش بمونن:/

پاسخ:
:)))

حالا بحث دوست و آشنا به کنار، بعضی افراد غریبه هم این مدلی هستن. یه خانمی اومد محل کارم و در حین انجام کاراش ازم پرسید مدرک تحصیلیت چیه؟! فلان همکارتون اهل کجاست! آخه چه فرقی میکنه و آیا ارتباطی به شما داره؟ :/
۰۷ اسفند ۹۹ ، ۰۲:۱۱ جواد انبارداران

دمت گرم

مطالب طنز قشنگی داری

پاسخ:
تشکر
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">