طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خدایا شکرت

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۲۸ ق.ظ

پریشب از ذوقِ شبی که گذروندم، تا صبح خوابم نمی‌برد.

دیشب از شدت ناراحتی، با گریه خوابیدم و تصمیم گرفتم برنامه روز بعد رو بهم بزنم و توی خواب دیدم با فریاد و دعوا دارم برنامه‌ رو بهم می‌زنم.

امشب‌ خوشحال‌ترینم. نه تنها برنامه رو بهم نزدم، بلکه از اون چیزی که توقعش رو داشتم هم بهتر پیش رفت.

و زندگی همینقدر بالا و پایین داره

گاهی به همین سرعت تغییر می‌کنه

گاهی باید بیشتر صبر کرد

گاهی فکر می‌کنیم هیچ امیدی به بهبود شرایط نیست اما آینده غافلگیرمون می کنه!

سختی‌ها می‌گذرن و شادی‌ها ناپایدارن

در سختی امیدوار باشیم و در شادی شکرگزار :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۰۵ بهمن ۹۹ ، ۰۱:۳۳ عاشق بارون... ⠀

دلم برات تنگ شده بودا! گفتم چرا اسی نمی نویسه! :))

پاسخ:
ای جانم عزیزم ^_^
خودم هم به همین فکر کردم که چرا نمی‌نویسم! توی دِی، رکورد کمترین تعداد پست‌های وبلاگم در ماه رو شکستم -_-
۰۵ بهمن ۹۹ ، ۰۱:۵۷ عاشق بارون... ⠀

آره جدی جدی رکورد رو شکستی! :)))

تو بهمن جبران کن! :دی

پاسخ:
انشاءالله :)
۰۵ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۱۳ اقای ‌ میم

استاد اسی هستند استاد پست‌های انگیزشی:))))

پاسخ:
خواهش می‌شود :دی

دقیقا همینه

مخصوصا با اوضاع الان

جدای از مشکلات و سختیای زندگی، حالمون سینوسی شده

پاسخ:
درست میشه :)

سلام علیکم

ان شاء الله بتوانیم هم از سختی‌ها و هم از آسانی‌ها، هم ناخوشی‌ها و هم از خوشی‌ها بهره بگیریم.

پاسخ:
سلام علیکم
انشاءالله
خوش اومدین

اگر شما فهمیدی چی نوشتی

ما هم فهمیدم!!!؟؟

Oـــo

 

پاسخ:
ولی من کاملاً فهمیدم شما چی نوشتی :)
۰۶ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۴۴ هیـ ‌‌‌ـچ

خدا رو شکر :)

پاسخ:
خدا رو شکر :)
پاسخ:
:)
۱۱ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۱۸ کلسیم کربنات

ایشالله همیشه بخندین 

پاسخ:
ممنون :)

ایشالله از این به بعد فقط بخندین

پاسخ:
انشاءالله :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">