طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

درس‌های زندگی!

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۱۹ ب.ظ

۱.

رفتم رستوران، از توی منو، گزینه «تست پنیر» رو انتخاب کردم. موقع سفارش، اولش گفتم «تِست» و سریع اصلاح کردم که «تُست پنیر» می‌خوام.

انتظار و برداشتی که از اسم این غذا داشتم، چنین تصویری بود:

 

فکر کردم طبیعتا نون تستیه که داخلش یا روش پنیر هست.

 

اما چیزی که تحویل گرفتم رو مشاهده کنید:

 

به گارسون گفتم من تست پنیر سفارش دادم! گفت بله تست پنیر.

گفتم اینه؟! گفت بله عزیزم.

چی فکر می‌کردیم و چی شد!

حدس بزنید چی بود؟

تخم مرغ! و شیوید، و یه نوع پنیر به قول خودشون مخصوص!!!! :|

خب بگید املت سبز! حتی نیمرو هم نبود چون انگار فقط سفیده تخم مرغ داخلش بود :/

 

درس اول: بدون آگاهی انتخاب نکنید! اول تحقیق، سپس تصمیم.

 

(من توی اینترنت هم سرچ کردم تست پنیر، نتیجه تو مایه های عکس اولی بود)

-_-

 

............................................

 

۲.

خواستم باطری ساعت رو عوض کنم. چهار تا باطری پیدا کردم:

 

باطری شماره ۴ رو همون اول خواستم بندازم دور. با این وجود همه رو امتحان کردم. نتیجه این شد که یکیشون سالم و یکی ضعیف و دو تا خالی بودن.

حدس شما چیه؟

.

.

.

اشتباه گفتید!

باطری شماره ۴ سالم!!! شماره ۳ ضعیف و بقیه خالی O_o

شماره ۴ رو که داخل ساعت گذاشتم، ساعت عین ساعت کار می‌کرد!!! :)))

 

درس دوم: از روی ظاهر قضاوت نکنید!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۲۵ دی ۹۹ ، ۱۴:۵۳ اقای ‌ میم

استاد اسی هستند مدرس درس‌های زندگی:)

پاسخ:
استدعا دارم :دی
۲۵ دی ۹۹ ، ۱۵:۵۳ 1 بنده ی خدا

😐به اون چیزی که بهتون انداخته میگن پنیر برشته،یه غذای شمالیه با همین ترکیباتی که گفتین(من با تخم مرغ کاملشو دیدم)

پاسخ:
آفرین آره همینه!!!
خب عین بچه آدم بنویسن املت گیلانی! لااقل موقع سفارش تکلیفمون مشخص باشه که یه غذای تخم مرغیه. این ادا اطوارا چیه درمیارن :/ (مثلا خواستن پنیر برشته رو خارجکی کنن؟)
البته شاید تخم مرغ کامل بوده و من متوجه نشدم. چون تو اینترنت هم همه عکسا مثل همین غذای منه و توی دستورش تخم مرغ کامل هست.
۲۵ دی ۹۹ ، ۱۵:۵۳ عاشق بارون... ⠀

کاش کلاً سبز بود اقلاً! :دی من غذاهای سبز دوست دارم! :)))

تا گفتی یکی سالم گفتم قطعاً همون داغونه است! :دی

پاسخ:
سبز یواشه :))
احسنت! نکته انحرافی رو گرفتی ;)
۲۵ دی ۹۹ ، ۱۷:۰۵ هیـ ‌‌‌ـچ

به قول یه بنده خدایی الان شما همین سیب‌زمینی رو ببین، اصلاً به قیافهٔ این بزرگوار میاد این قدر خوشمزه باشه؟ D:

پاسخ:
سیب زمینی به تنهایی می‌تونه کل برنامه غذایی رو بچرخونه :))
۲۵ دی ۹۹ ، ۲۱:۴۶ کنت ویلیام

اسم هاشون آدمو گشنه میکنن حتی! سخت نگیر:)

پاسخ:
سخت نگرفتم که اینجوری شد دیگه! :))

😂😂😂😂جالب بود بخصوص تست پنیر

پاسخ:
بالآخره غذایی بود که تِست کردیم :دی
۲۶ دی ۹۹ ، ۱۳:۴۴ 1 بنده ی خدا

😂بنظرم اگه مینوشت پنیر برشته بجز کسایی که قبلا خورده بودن کسی سفارش نمیداد.غذای خوشمزه ایه ولی اسمش و ترکیباتش غلط اندازه

پاسخ:
احتمالا
همون املت گیلانی مناسب تره براش
۲۸ دی ۹۹ ، ۲۳:۱۰ اقای ‌ میم

مزه اش چه طور بود؟ 

پاسخ:
نه خوب نه بد

عکس اول رو که دیدم فکر کردم اوووف عجب تستی ! یهو تو عکس دوم کاخ آرزوهام تبدیل به زیر پله شد ! میگفتی یا تو نمیدونی تست چیه یا روی عدم آگاهی من زیادی حساب کردی :ا

پاسخ:
دیگه فکر کن من از کجا به کجا رسیدم :|
هر گردی گردو نیست، هر برشته ای تست نیست -_-

دقیقا

 

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">