طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

رازهایتان را به من نگویید که غصه می‌خورم...

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۹ ب.ظ

قبل تر ها که بچه بودم و به خصوص در دوران نوجوانی، کشف راز دیگران و پی بردن به اسرار مگویشان برایم بسیار هیجان انگیز بود. هر وقت سرنخ هایی در این مورد به دست می‌آوردم شگفت زده می‌شدم و برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر ترقیب می‌شدم.

اکنون ولی دلم نمی‌خواهد درمورد دیگران چیزی بدانم. اگر نشانه هایی از پشت پرده شخصیتشان ببینم با خود می‌گویم لابد اشتباه است و نادیده می‌گیرم. دلم نمی‌خواهد باور کنم انسانها متفاوت از آنچه تظاهر می‌کنند هستند. حتی اگر یک درصد هم احتمال غلط بودن دیده ها و شنیده ها وجود داشته باشد من آن یک درصد را برمی‌گزینم تا قضاوت نکنم.

 

گوشی‌اش را داد تا عکس‌هایش را ببینم. که رسیدم به آنچه نباید. سریع برگشتم به عکس‌های قبلی. آمد و گوشی‌اش را پس دادم. فهمید که دیده‌ام. جای اینکه او ناراحت شود من ناراحت شدم...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۷)

۱۶ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۲۹ محسن رحمانی

عجب.

 

پاسخ:
بله...
۱۶ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۴۱ مترسک ‌‌‌‌‌

منم زمانی محرم اسرار یه جماعتی بودم اما الان یه طوری داغونم و حتی جا برای اسرار خودم ندارم که کسی بخواد بهم رازی رو بگه میگم نگو، خودم تا این‌جا (حوالی ریشهٔ مو) پُرم...

پاسخ:
آره واقعا...

دونستن، جدیدا فقط آدما رو غمگین‌تر می‌کنه.

پاسخ:
"راز" آدم ها را از هم دور میکنه

"سریال برکینگ بد"
۱۸ شهریور ۹۹ ، ۰۱:۳۴ عاشق بارون... ⠀

همه‌ی اینا که گفتی من نیز هم! منم همینم!

پاسخ:
«دانستن» درد دارد...
۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۲۹ پیمان کرامتی

پایان تازه جذاب شد

حتی حس فوضولی دوران نوجوانی شما در ما زنده شد

امیدوارم اون عکسها ارزش حس کنجکاویم رو داشته باشه

پاسخ:
عکسهای دونفره‌اشون بود. خودش و یه غریبه
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۴۱ پیمان کرامتی

متاهل بود؟

پاسخ:
:)))
نه ولی من محرم اسرارش نیستم و نباید می‌دیدم
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۳۰ پیمان کرامتی

خخخ

پس نوش جانش

پاسخ:
از دست شما! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">