طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آخرین تولد قرن و یا یکی مونده به آخری!

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۴ ق.ظ

پریروز داشتم تو خیابون میرفتم که دیدم جلوی یه سوپرمارکت، یه بچه سوار وسیله بازی شده. تا به‌حال ندیده بودم کسی از اون وسیله استفاده کنه و دقیقا باید پریروز صدای موزیکش به گوشم می‌رسید و آهنگش هم سرود تولد بود :)

عصرش در نزدیکی من یه نفر داشت گیتار میزد و ملودیش، شعر تولدت مبارک بود :)

دیروز یه نفر داشت سه تار میزد و نوای سه تارش چی بود؟ بله تولدت مبارک :)

و من با شنیدن تمام این‌ها لبخند میزدم و به خودم میگفتم: داره واسه من می‌خونه :)

امسال برای اولین بار واسه خودم کادوی تولد گرفتم. یه گیتار. و اولین جلسه آموزشیش رو هم پریروز رفتم. استادم با دیدن ناخنام گفت: ناخنات خیلی بلنده باید از ته بگیریشون. و اونجا بود که من هنگ کردم! آخه ناخنام اصلا بلند نبودن بلکه تازه کوتاهشون کرده بودم! نیم سانت هم نمیشدن. برای منی که بی اغراق در تمام عمرم ناخنام بلند بوده، حتی توی بچگی، شنیدن این حرف که برای همیشه باید ناخنای دست چپم رو تا ته کوتاه کنم اصلا قابل تصور نیست! (یه بار وقتی بچه بودم یکی از آشناهامون من رو بیرون دید و صدام زد و گفت بیا ناخنات رو به همراهم نشون بده و رو به همراهش گفت: این همونیه که بهت گفتم ناخنای قشنگی داره و همیشه ناخناش بلنده)

استادم گفت خیلی ها که تازه خواستن گیتار رو شروع کنن، بخاطر ناخن بیخیالش شدن.

من هیچوقت ناخنام رو از ته کوتاه نمیکنم. همیشه یه ذره میذارم بمونه. حتی زمانی که بچه بودم و مادرم ناخنام رو کوتاه میکرد، از ته نمی‌گرفت که گوشت انگشتم اذیت نشه. حالا باید برای همیشه با ناخنای دست چپم که قشنگ تر از دست راستمه خداحافظی کنم.

دیروز ناخنام رو کوتاه کردم و تمرینایی که استادم گفته بود رو انجام دادم. خیلی خیلی برام سخت بود! انگشت کوچیکه دست چپم اصلا زور نداره. به نظرم باید با دست راست که قوی تره، سیم ها رو گرفت و با دست چپ که ضعیف تره به سیم ها ضربه زد. اونی که گیتار رو اختراع کرده به نظرم جای دستها رو اشتباه زده داداش! خلاصه که کمی تا قسمتی ناامید شدم. اما دیشب که همه داشتن گیتارم رو دست به دست میکردن و هر کسی به نوبه خودش یه صداهایی با گیتار تولید میکرد، واسه اولین بار آهنگ تولدت مبارک رو زدم به افتخار خودم و کلی ذوق زده و امیدوار شدم به تواناییم. لازم به ذکره که آهنگش رو از کسی یاد نگرفتم و خودجوش زدم.

خب بذارید از دیروز براتون بگم. یعنی از روز تولدم.

ظهر رفتم واسه خودم از بیرون ناهار (ساندویچ) گرفتم و زدم بر بدن و بعدش رفتم سرکار. روی دستم نوشتم تولدت مبارک، که در طول زمانی که سرکار هستم هر وقت دیدمش بهم یادآوری بشه که تولدمه. بعد از کار رفتم آبمیوه فروشی و به افتخار تولدم یه شیرموز شکلات سفارش دادم. در واقع سعی کردم روز تولدم رو برای خودم زیباتر کنم. شب که رسیدم خونه به مادرم گفتم: امشب برنامه داریم؟ گفت نه. گفتم اشکالی نداره. با خودم گفتم من که امروز خوش بودم حالا اگه جشن نداریم هم مهم نیست. اما به مادرم گفتم: من میرم از یخچال هم بپرسم. گفت خبری نیست! رفتم در یخچال رو باز کنم که گفت: نه برو از اون یکی یخچال بپرس! گفتم نه از همین میپرسم! در یخچال رو که باز کردم یه جعبه کیک دیدم. این دومین کیکی بود که مادرم به مناسبت تولدم برام خریده بود. اولیش وقتی بود که دوم راهنمایی بودم و جشن تولد گرفته بودیم.

کم کم مهمونا هم اومدن و کادوهاشون رو آوردن و خوش گذشت.

امسال تقریبا همه دوستام تولدم رو یادشون بود و بهم تبریک گفتن. یکی از دوستام یه کلیپ با عکسهایی که ازم داشت درست کرد و برام فرستاد و غافلگیرم کرد. از دوستای مجازی هم عاشق بارون جانم یادش بود و بهم محبت داشت و خیلی ذوق زده ام کرد. جناب روزها هم مثل همیشه لطفشون شامل حالم شد و بینهایت خوشحال شدم از پیام تبریکشون.

راستی امروز هم توی تلویزیون دو دفعه شعر تولدت مبارک رو خوندن و من باز به خودم گرفتم :)

گفته بودم می‌خوام واسه تولد امسالم جشن بگیرم و دوستام رو دعوت کنم، وقتی دیدم دردسر داره و شدنی نیست، تصمیم گرفتم خودم خاطره خوبی رو از روز تولدم واسه خودم بسازم. لازم نیست حتما دیگران آدم رو خوشحال کنن، خودمون هم میتونیم به خودمون شادی بدیم.

 

عنوان: یه روایت هست که میگه امسال آخرین سال قرن چهارده شمسی هست، و یه روایت میگه سال بعد هم جزو قرن چهارده هست و از سال ۱۴۰۱ قرن پونزده شمسی شروع میشه.

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۲۵ تیر ۹۹ ، ۰۳:۰۴ آرزو ﴿ッ﴾

چقدر حس خوبی داشت پست‌تون. :)

تولدتون مبارک و آرزو می‌کنم با همین فرمون برین جلو و تمام نشانه‌های حال‌خوب‌کن عالم رو به خودتون بگیرین :))

پاسخ:
خوشحالم خوشتون اومده
ممنونم :))
۲۵ تیر ۹۹ ، ۰۸:۳۱ مترسک ‌‌‌‌‌

منم اوایلش با این ناخن نداشتن دست چپ و ضعف انگشتام موقع تمرین واقعاً مشکل داشتم اما به قدری تمرین کردم و تقویتش کردم که الان دست چپم نه‌تنها به اندازهٔ دست راستم قوی شده بلکه حتی گاهی عملکردش بهترم هست! در مورد بدون ناخن بودنش هم به مرور سرِ انگشتای دست چپت پینه‌های ریز می‌بنده و دیگه اذیت نمیشی و بعد از یه مدت وقتی ناخنات در میام اذیتم میشی و خودکار خودت هی می‌گیریشون تا اذیتت نکنن.

تولدتم مبارک مبارک، تولدت مبارک، بیا شمعا رو فوت کن و از این صحبتا ! 😉😊

پاسخ:
چطوری تقویت کردین؟
واقعاً پینه می‌بنده؟! یا خدا!!

مرسی مرسی خیلی زیاد ^_^

تولدت مبارک اسی جان. انشالله پر از روزای خوش و شاد در انتظارت باشه با کلی اتفاقات خوبی که دوست داری برات بیفته.

چه خوب که برای خودت جشن گرفتی.

من الان از نظر روحی نیاز دارم تولدم میبود بهم کادو میدادن:دی

کادو چیا گرفتی؟ 

چندساله شدی؟ 

پاسخ:
ممنونم بیست و دوی مهربونم ^_^
اوهوم :)
کاری نداره! برای خودتون ماهگرد عقد یا عروسی یا اولین دیدار یا خواستگاری یا هر اتفاق مهم دیگه ای رو جشن بگیرین و کادو بگیرین :دی
یه پارچ مسی و یه کتری مسی و یه رژلب و مقداری وجه نقد :))
قبلاً بهت گفته بودما! یادت رفته؟ که بعدش باهم بحث کردیم ;)
۲۵ تیر ۹۹ ، ۱۳:۲۱ محبوبه شب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چقدر تیرماهی زیاد داریم

اول بابا

بعد یسنا

بعد تو 

آخریشم ایشاله داداشه دیگه :||

کارتم داره میگه جون عزیزت بی خیال من شو تموم شدم :/

 

خیلی مبارکا باشه

ان شاءالله شمع ** رو فوت کردی دیگه؟ :| : )))))))

 

گیتار؟؟ داداشم واسه تولد یسنا ازین گیتارای کودکانه خرید ^_^ دلم ضعف رفت براش

خلاصه اونم مبارک باشه 

عکسشو بفرست برام ^_^

پاسخ:
همه خانواده اهل دلن که ;)

مرسیییی ^_^
شمع نداشتم اصلأ :))))

الهی :)
ممنووون :)
باشه : دی
۲۵ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۷ محسن رحمانی

سلام 

 

تولدتون مبارک ان شاالله هرچی میخواید خدا بهتون بده . براتون آۀرزوی موفقیت میکنم.

 

عجب چرا همه به ناخوناتون گیر میدن؟ 

آخ آخ ساندویچ ؟ آب میوه؟ عه خوب کرونا هستا؟ مهمونی هم که گرفتید؟

 

ناقل شدید رفت . البته خدا نکنه .ان شاالله که این بیماری منحوش شرش از همه دور بشه و بره .

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از لطفتون

واقعاً چرا؟

من بی‌گناهم 😓

الهی آمین
۲۵ تیر ۹۹ ، ۱۵:۴۳ عاشق بارون... ⠀

عاشق کادوی تولدت شدم که! قول بده مثل مترسک صوت گیتار زدنت رو بذاری برامون ما هم گوش کنیم‌ها! :))

ولی واقعاً چطوری بدون من کیک خوردی؟‌ :( :)))

بازم تولدت مباااااااارک با کلی آرزوی خوب خوب! :) 💐❤

پاسخ:
مرسیی ^_^
ایشالا :))
اتفاقا کلی به یادت بودم
ممنووونم بامعرفت جانم ❤ :**

سلام

من امروز صبح یه عالمه نوشتم یهو کامنتم پرید :|

تولدت مبارک عزیزم 🎂🌸🌹😘

ببخش که من فراموشکار شدم این روزها !

از یه طرف کرونا و حاشیه هاش ، از یه طرف بیماری داداشم که خدا رو شکر

بخیر گذشت .‌ از یه طرف مشغله ی این روزهام دیگه انصافا فراموش کردم تولدتو .

پارسال بخاطر فراموشیم خودمو جریمه کردم امسال بدلیل قرنطینه گونه بودن

شهرمون نمیشه دوباره همون جریمه رو اعمال کنم و فراموشیم رو جبران کنم.

حال بجاش اگر قابل باشم  امشب ویژه دعات میکنم 💚 و کلی صلوات میخونم واست:)

 

بازم تولد تولدت مبارک 🎂🎂🌸🌸

ایشالا همیشه ایام شاد و سلامت و موفق و خوشبخت باشی عزیزم 🌸🌸💐🌼🌼💐🌹🌸🌼🌹🌸🌹💐🌼🌹🌸🌼💐🌹🌸🌼💐🌹🌸🌼🌹🌸🌼💐🌹🌸🌹💐🌼💐🌹🌸🌹💐🌼💐🌹🌸🌹🌼🌹💐🌼🌸🌼💐🌹🌸💐🌼🌸🌹

 

 

+

کامنت اول (فعلا بهت استراحت میدم تا کامنت بعدی فعلا 😉😁)

 

پاسخ:
سلام
ممنونم واران جان ^_^
اشکال نداره عزیزم. ممنونم از محبتت. تو که همیشه به من لطف داری گلم ❤

مرسی مرسییی ^__^

من حافظه م توو این چیزا ماهیه اسی یادم نیست:دی

همه اونایی که گفتی رو جشن میگیریم و به زورم کادو میگیرم:دی ولی قضیه اینجاست توو تابستون و پاییز کلا هیچ مناسبتی نداریم:|

پاسخ:
:))
دقت نکردی گفتم ماهگرد! یعنی هر ماه تکرار میشه :دی

نه دیگه اونو توو دوران عقد میگیرن. الان بگیرم کادو نمیده:دی

پاسخ:
به قول خودش دیگه گرفتَتِت 😉
۲۵ تیر ۹۹ ، ۲۱:۲۶ مترسک ‌‌‌‌‌

پینهٔ خیلی مختصر و گوگولی‌ایه ولی واقعاً کمک کننده است برای نوازندگی، هر چی بیش‌تر تمرین کنی زودتر پینه می‌بنده و زودتر راحت میشی

چطوری تقویت کردم؟ به نام خدا، تمرین و تمرین و تمرین! همین و بس

پاسخ:
آقا من پینه ندوست ⁦⁦>_<
پس با ورزش و غذای مقوی نبوده :دی

تولدت مبارک باشه خانوم 

انشااله هرچی از خدا میخای برات مقدر کنه !

سلامتی و تندرستی و شادی برات آرزو میکنم !

چ کادویی زیبایی بخوت هدیه دادی !  و چی بهتر از از یادگرفتن یک ساز(دوست) ؟

بجز اشاره ی آهنگ تولد (کلی خندیدم) ننوشتی چ سبکی داری(میخای) یاد بگیری ـ کلاسیک ، فلامینگو  ....

 

:)) اصطلاح پینه بستن ک (شنیدی) بهت گفتن در واقع اون پینه ای نیست ک میشناسی ، پوست سرانگشت در اثر اون فشاری ک ب سیم میاری  سفت میشه  :)) 

 

شاد و سلامت باشی

پاسخ:
خیلی متشکرم از لطفتون

پس شمام از این دوست‌ها دارین

چرا خندیدین؟
سبک پاپ و کلاسیک

واقعاً؟ خدا خیرتون بده خیالمو راحت کردین!

ممنونم همچنین شما

به‌به

 

تولدت پساپس مبارک:)

پاسخ:
ممنونم یسنا ^__^

عه‌عه ببین تولد کی بوده ^_^

تولدت مبارک اسی جان،الهی ۵۰۰ ساله بشی :***

+ چقدر پستت خوب بود، پر از انرژی مثبت ^_^

پاسخ:
^__^
ممنوووونم فرشته جانم ❤❤❤
مرسی از نگاه پر مهرت 🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">