طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

این داستان: نیمه پُرِ لیوان!

 

کرونا و به تبعش زدنِ ماسک باعث شده این روزها خیلی راحت بتونم تو خیابون لبخند بزنم و با دیدن سوژه های خنده دار دیگه جلوی خندم رو نگیرم. اگه حرفی مخالف عقیدم بشنوم خیلی راحت دهن کجی کنم بدون اینکه مخاطبم متوجه بشه. اگه خجالت کشیدم نگران گُل انداختن لُپام نشم. دیگه دنبال قایم کردن جوشای صورتم نباشم. اگه فرصت مسواک نبود با خیال آسوده برم بیرون!

کرونا و به تبعش زدنِ ماسک باعث شده این روزها از طریق چشمها ارتباط برقرار کنم. با چشمهام لبخند بزنم. تلاش کنم منظورم رو با حالت چشمهام منتقل کنم. احساس طرف مقابل رو از چشمهاش بفهمم. دارم تمرین میکنم زبان چشمها رو یاد بگیرم.

 

 

پ.ن: میرم بیرون چون شاغلم!

 

عنوان: فریدون مشیری

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۳)

چند روز پیش مدیرم میگه خوبی؟ میگم بله. چند دقیقه بعد دوباره میپرسه خوبی؟ میگم بله!!! میگه آخه ماسک زدی از رو چشمات نمیتونم بفهمم حالت خوبه یا نه!

حالا نه که خیلی اهمیت میده به حال من:))

پاسخ:
:)))
تمرین کن با چشمات حال خوبت رو اعلام کنی ;)

ولی سخته تو محل کارت، فقط تو ۱۰-۱۲ ساعت ماسک زدن رو به جون بخری و بقیه انگار نه انگار...

پاسخ:
عوضش سلامت شما بیشتر از بقیه حفظ میشه :)

خوش مزه گفتی

ولی چند روز پیش تو صف زولبیا مونده بودم با ماسک چطور با دختر بچه خانم جلویی که به من خیره شده بودو چشماش شیطونی میرخت ارتباط بگیرم

اخر با پاها ارتباط گرفتم!

یه چی تو مایهای گردو شگستم بازی کردم

البته با حفظ فاصله اجتماعی!!!!!!!!!!!!!

لبخند

این روزها گم شده تو شهر

عصابا همه خسته

روزه هم که مارو میبره

استانه تحملا کف زمینه

امیدوارم از کل دنیا شرش کم بشه این کرونا که دیگه بسه گرفتیم درس زندگی رو

پاسخ:
چه جالب :)

الهی آمین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">