طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ولی شبیه نیست :دی

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ب.ظ

- این پسره چشم روشنه هست که توی عصر جدید مجریه

+ احسان علیخانی؟

- آره، که میگی چشماش شبیه دوستته

+ لباش هم مثل دوستمه، خب؟

- تو شبیه اونی

+ من؟! کجام شبیهشه؟!

- دماغت

+ الآن از من تعریف کردی یا از اون ایراد گرفتی؟

- هیچکدوم. قبلاً به برادرت هم اینو گفته بودم. واقعا دماغاتون مثل همدیگه است.

+ خیلی ممنون :)))

 

 

 

- مامان

+ من

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۶)

اوه ینی تو هم عمل کردی؟ : ))))))

^_-

پاسخ:
اون دماغ به عمل کرده ها میخوره؟! O_o

خدایی احسان فقط برای ما دخترا جذابه برای اقایون نه یکیش همسر من یه وقتایی انقدر ازش ایراد مبگیره الکی🤣😂

پاسخ:
تو ماه عسل که خیلی مغرور بود! اینجا قابل تحمل تره ;)

: )

پاسخ:
:)

وقتی مادرجان میگن، حتما یه چیزایی هست!

مقاومت نکنید! :)

پاسخ:
آخه من واقعا شباهتی نمی‌بینم :))
۱۱ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۱۸ عاشق بارون... ⠀

:))

پاسخ:
:دی

اَسی علیخانی:)

پاسخ:
⁦😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">