طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من اینجا نمیموندم

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۴۶ ب.ظ

اگه یه ماشین زمان داشتید، دلتون میخواست به کجای زندگی سفر کنید؟ و چرا؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۵)

۱۰ مهر ۹۸ ، ۱۹:۵۴ میرزا مهدی

اگر از سن هشتاد سالگی، تو این دنیا سهم داشته باشم، دوست دارم به هشتاد سالگیم سفر کنم.

شنیدم میگن خیلی حس خوبیه وقتی که رو تختت دراز کشیدی و پرستارای آقا دارن پوشکتو عوض میکنن:)) (ایزی لایف)

D:

ولی نه جِداً خیلی دوست دارم خیلی زود دوران پیری رو ببینم. اگر سهمی داشته باشم.

 

پاسخ:
:))))))))))
الهی پیریتون رو ببینید، ولی نه به این زودی ها!
۱۰ مهر ۹۸ ، ۲۱:۵۶ دُردانه ⠀

پونزده‌سالگی یا بیست‌ودوسالگی

چراش بماند برای خودم :)

 

پاسخ:
مخور غم گذشته، گذشته ها گذشته ;)

16- 17 سالگی.. واسه تجدید فکری..

یا 40 سالگی( اگه زنده باشم).. واسه تفریغ ذهنی!

 

شما چطور؟ :)

پاسخ:
واسه تفریغ ذهنی الآنتون؟
ان شاءالله تا 80 سالگی هم هستید

من فرقی نمیکنه کجا، فقط همونطور که تو عنوان گفتم اینجای زندگی نه!

بله! :)

پاسخ:
فکر کردم تو 40 سالگی دنبال تفریغ ذهنی هستید :دی
۱۹ مهر ۹۸ ، ۲۲:۰۶ عاشق بارون ...

واقعاً دلم می‌خواست برگردم به عالم ذر و هیچ‌وقت به این دنیا نیام!

پاسخ:
دلت میاد ما عاشق بارون نداشته باشیم؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">