طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ای مهربان ترین

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۴ ب.ظ

امسال به محض اینکه رسیدیم مشهد، خالم گفت نرم افزار رضوان رو نصب کنیم شاید مهمون غذای حضرت بشیم. همون شب اول یعنی یکشنبه، خودش تو نرم افزار ثبت نام کرد. فرداش که رفتیم حرم یه پیام براش اومد که شما دعوت شدین! باورمون نمیشد! تو پیام نوشته بود که هر فرد میتونه چهار همراه با خودش ببره. ما چهارده نفر بودیم و گفتیم اشکال نداره، اون پنج تا غذا رو همه با هم میخوریم. همون شب یعنی دوشنبه همگی تو این طرح از طریق نرم افزار و پیامک ثبت نام کردیم. به صبح سه شنبه نکشید که داداشم هم دعوت شد! و حالا ما میتونستیم ده تا غذا بگیریم. گفتیم خیلی عالیه! اون چهار نفرمون هم میتونن با بقیه شریکی غذا بخورن. که طولی نکشید و داییم هم دعوت شد!! و ما چهارده نفر، پونزده تا غذا مهمون امام رضا شدیم!


ظهر چهارشنبه 9 مرداد، مهمانسرای حرم امام رضا علیه السلام:


یعنی جوری دعوتمون کرد که حتی یک نفرمون هم از دعوتش بی نصیب نموند. اون یه غذای اضافه هم سهم یکی از زائرا شد.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۴)

قربونش برم امام رئوفه دیگه ^_^
پاسخ:
اوهوم ^_^
قربون مهربونیش...
پاسخ:
:)
سلام 
زیارتت قبول 💙 
و اینکه 
پس حسابی بخور و بخوری بوده ؟!؛))
نوش جونتون :)


قیمه هم که هست آخ آخ قیمه و سبزی شون حرف نداره :)


+

من بودم محبوبه هم دعوت میکردم بیاد ؛)


پاسخ:
سلام
ممنونم
مرسی :))

خیییلی خوشمزه بود!! وای سیب زمینیاش خود عشق بودن ^___^
+
اتفاقا روز قبل از دیدارمون دعوتش کردم بیاد خونه مون قیمه بخوره ولی نیومد
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۴ قاسم صفایی نژاد

زیارت قبول

التماس دعا

پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">