طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خمس شمس

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۹ ق.ظ

سلااام سلام

صدای ما را از مشهد میشنوید!

ما دیروز غروب رسیدیم. این اولین باریه که با ماشین سواری میام مشهد. با اینکه خیلی قطار رو دوست و باهاش کلی خاطره دارم، اما ماشین هم کیف خودشو داره و خیلی از این بابت خوشحالم ^_^

اینکه شهر به شهر میری و هر جا خواستی توقف میکنی و مردم شهرای مختلف و مسافرا رو میبینی خیلی خوبه.

دیروز 25 ذی القعده، دحوالارض و روز زیارتی امام رضا علیه السلام بود که الحمدلله توفیق زیارت نصیبمون شد.

امروز تو حرم نشسته بودم. یه خانم عرب نزدیکم بود و ازم خواست اعمال روز دحوالارض رو از توی مفاتیح بخونم و براش ترجمه کنم. از آنجا که خیلی علاقمند به ارتباط با افراد کشورهای دیگه هستم کلی هیجان زده شدم و استقبال کردم.

بهش گفتم یه نماز دو رکعتیه که باید بعد از حمد، پنج مرتبه سوره شمس رو بخونه. پرسید فقط تو رکعت اول یا هر دو رکعت؟ گفتم هر دو؛ و بعد از پایان نماز، عبارت داخل کتاب رو بگه و در ادامه، دعای توی کتاب رو بخونه.

گفت من هر سال میخونم ها ولی باز یادم میره چه جوریه

گفتم مستحبه دیگه. گفت مستحبه ولی ثواب عظیمی داره!

گفتم دحوالارض که امروز نیست، دیروز بوده! گفت برای شما دیروز بوده، برای ما امروزه؛ مثل نماز عیدفطر که ما یه روز زودتر از شما میخونیم.

عراقی بود. وقتی نمازش تموم شد باهام خداحافظی کرد و گفت تو حرم امام حسین علیه السلام برات دعا میکنم و میخوام طلبیده بشی. ازش تشکر کردم و رفت.

تمام مکالماتمون هم عربی بود ^_^


+عنوان: همون پنج مرتبه سوره شمسه که وقتی به اون خانم گفتم خیلی آهنگش به نظرم جالب اومد :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۲)

به لطف خانواده و دوستان و سایر بستگان متاسفانه امسال قسمت نشد اون اعمال رو انجام بدم :|:(


سلام سلام 
صد تا سلام :**
سلام به روی ماهت به اون دو چشم (چه رنگی چشمات ؟!؛) همون )😉😍
شبت بخیر 
زیارتت قبول مَشی کربلایی اسی 💚💖💙 
اعمالت هم مقبول درگاه حق 🙏
آقا برای من دعای ویژه کردی انصافا ً؟:))
اگر نه فردا ویژه دعام کن :**
پیشاپیش ممنونم 💙



+
بعدا در مورد اون عربی که شما دیدین صحبت خواهم کرد :)
تا درود دیگر به درود ؛)



پاسخ:
ممنونمممم ^_^
بلی :)
+ بدرود :))
۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۷:۴۲ محسن رحمانی
الان میخواستی بگی که عربی بلدی؟:دی پزشو بدی:دی 
من خودم هشتا زبون زنده دنیا رو بلدم -_-  :دی

زیارتتون قبول .
پاسخ:
آره! معلوم بود؟ :دی
شما که حتما :)))

متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">