طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دلیلتون چیه؟

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

به نظرتون دوست داشتن قشنگ تره یا دوست داشته شدن؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۸)

سلام :)
به نظر من دوست داشتن..
دوست داشته شدن یه جور مسئولیت میاره حالا توسط هر کسی که می خواد باشه..بعد من کسی دوستم داشته باشه نمی دونم باید چیکار کنم :))اما وقتی که خودم دوست دارم می تونم تمام خودمو بذارم برای دوست داشتن..می تونم هر طور که دوست دارم ،دوست داشتنمو نشون بدم..یه همچین چیزی نمیتونم قشنگ تر توضیح بدم :)
پاسخ:
سلام :)
چه قشنگ گفتی...
خوش اومدی :)
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۸ محبوبه شب
دوست داشتن کسی که دوستت داره قشنگتره
پاسخ:
اون که بله
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۹ صخره نورد
دوست داشتن. چون نگران از دست دادنش نیستی, تا هر وقت دلت بخواد دوستش داری. ولی اگه منظور یه رابطه باشه, باید دو طرفه باشه.
پاسخ:
از دست دادن اون حس یا اون فرد؟
اولی...
دلیل..
با خودت میتونی کنار بیای..
اما با تب و تاب دل دیگری چ باید کرد.. وقتی ک دلیل تب و تاب تویی!



یاد خواب بعد از ظهر چاوشی افتادم! البته شاید زیادم ربط نداشته باشه! :)

پاسخ:
موافقم
دوست داشته شدن گاهی دردسره

مرسی بابت آهنگ :)
هر دو قشنگ هستن، ولی این دو نشون می‌ده طرف مقابل کیه؟ و شما کی هستید؟
مثلاً خواهران هست، می‌شه: دوست داشتن
و خواهرش می‌شید، می‌شه: دوست داشته شدن
و هر دو سرجاش قشنگن.

پاسخ:
ممنون از نظرتون :)
۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۲ صخره نورد
منظورم این بود شاید اون شخص یه روزی دیگه دوست نداشته باشه, اما وقتی من کسی رو دوست دارم, نمیتونه این حس رو ازم بگیره! چی گفتم 😂
پاسخ:
:))
پس به وفاداری خودت مطمئن تری ;)
۲۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۴۸ صخره نورد
بله 😁
پاسخ:
آفرین 😉
هیچکدوم

هر دو آخرش درد داره
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">