طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ازتون طلب دعای خیر برای روح مادربزرگم دارم

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ

مادربزرگم رفت

امشب شب اول قبرشونه

ازتون میخوام لطف کنید براش نماز شب اول قبر بخونید

بهتره بین نماز مغرب و عشا خونده بشه.دو رکعته. رکعت اول بعد از حمد یک مرتبه آیت الکرسی و در رکعت دوم بعد از حمد 10 مرتبه سوره قدر خونده میشه. بعد از اتمام نماز این عبارت گفته بشه: اللهم صل علی محمد و آل محمد وابعث ثوابها إلى قبر ماه نساء بنت علی بابا

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

۱۷ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۵۲ محسن رحمانی
روحشون شاد .

خدا رحمتشون کنه.
پاسخ:
متشکرم
آمین
روحشون شاد....

حتما
پاسخ:
خیلی خیلی از لطفتون ممنونم
خدا رفتگان شما رو بیامرزه
تسلیت میگم، خدا رحمتشون کنه... 🖤
پاسخ:
خیلی ممنون
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۲ قاسم صفایی نژاد
خدا رحمت کنه
پاسخ:
ممنونم
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
خدا رحمتشون کنه
روحشون قرین آرامش باشه انشاالله

پاسخ:
سلام
آمین
خدا بیامرزه عزیزم. انشالله روحشون قرین رحمت و آرامش
تا نگاه میکنی وقت رفتن است...
پاسخ:
ممنونم
آمین
هی...
سلام عزیز
عزیزم بهت صمیمانه تسلیت میگم.
خدا بیامرزتشون ⚘
 روحشو شاد و یادشون گرامی باد🍀

براشون قرآن میخونم و فاتحه میدم .
خدا بهتون صبر جمیل بده الهی 🙏
پاسخ:
سلام
ممنون
خدا رفتگانت رو بیامرزه
محبت کردی
خدا رحمتشون کنه, ان شالله با انبیا و اولیا محشور بشن.

پاسخ:
ممنون
الهی آمین
بی بی 😞😞😞


تسلیت میگم عزیزم
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
خدا بیامرزدشون

متشکر
خدا رحمتشون کنه و غرق در آرامش الهی باشن.
پاسخ:
آمین
تشکر
سلام
تسلیت عرض میکنم و ارزو میکنم خدا بهتون صبر بده
و ان شاالله اون بزرگوار هم مورد رحمت بی انتهای خدا قرار گرفته باشن

وظیفه بود زودتر تسلیت بگم اما نبودم
شما به بزرگی خودتون ببخشید

.........

مادربزرگ ها همیشه برای نوه ها یک تکیه گاه و محرم اسرار هستن
برای من که اینجوری بوده و رفتنش بهم ضربه سختی زد

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
آمین

نفرمایید

خدا مادربزرگ شما رو بیامرزه
تسلیت میگم
پاسخ:
سپاس
روحش شاد !
پاسخ:
تشکر
خوش اومدین
سلام.
خدا رحمتشون کنه؛ ان شاءالله هیچ وقت غم نبینید؛
پاسخ:
سلام
ممنونم
خوشحال شدم که دوباره بعد از مدت ها کامنت گذاشتید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">