طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

فکر کردی چی؟ :/

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ

میگه میتونی روزه بگیری؟

میگم چرا نتونم؟

میگه آخه لاغری ضعیفی!

گفتم اتفاقا چون کم غذام خیلی راحت تر از افراد پرخور میتونم روزه بگیرم

-_-

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۵)

یه جواب دهن پر کن :)
پاسخ:
;)
۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۵:۰۵ ام اسی خوشبخت
دقیقا این سوالو همیشه از منم میپرسن :))
پاسخ:
اینقدر ازمون ناامیدن؟!
سلام 
اگر فکر میکرد که اینو بهت نمیگفت ؛)



+

با خوندن پستت 
یاد داستان دو زندانی پادشاه/شاه افتادم که یکی چاق بود و یکی لاغر :)
چاقه بعد از چند روز گرسنگی در زندان آن پادشاه / شاه دوام نیاورد و مُرد ولی لاغره زنده موند :)
و بعد از چند روز حکم به بی گناهی او آمد و آزاد شد :)



پاسخ:
سلام
:))

چه جالب

شاه با پادشاه فرق داره؟
اتفاقا ماها که نسبت به بقیه لاغریم(من بی ام ای بدنم معلولی ولی نه لاغر)از اون تپل هیکلا هم سالم تریم هم جون دار تریم،دوستای من که هی بهم میگن تو لاغرو نحیفی انقدر مرض و بیماری های جورواجور از سرماخوردگی تا دیسک و شکستگی و...میگیرن که الحمدالله خداروشکر من یه دونشم ندارم
پاسخ:
ماشاءالله :)
دقیقا همینطوره..
ماها راحت تر میتونیم دووم بیاریم!:)
پاسخ:
خوبه شمام راحت تر دووم آوردین! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">