طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ازدواج، فریاد، انتظار، خواب!

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲ ب.ظ

اول از همه تولد امام زمان رو تبریک میگم ^_^


1_تو یه گروه تلگرامی عضوم که هر روز هر کی مورد سوال گروه رو انجام داد میاد تو گروه اعلام میکنه. یه جورایی مثل حضور و غیابه

مدتی بود میدیدم یکی از آقایون واسه اعلام همراهیش، پیام یکی از دوستان رو ریپلای میکنه. اولش فکر کردم اتفاقیه، بعدش دیدم چند تا از عکسای پروفایلاشون هم مثل همدیگه است. حدس زدم قصد ازدواجی باشن. یهو یه روز آقاهه از گروه لفت داد! دیدم پروفایل خانم هم درمورد بی اعتمادی و ایناست. انگار زده بودن به تیپ و تاپ هم! چند روز بعد دوباره خانمه اقاهه رو اد کرد و امروز خانمه گفت قراره باهم ازدواج کنن

این از کارآگاه بازی اینجانب :دی


2_از آنجا که فوتبالی نیستم اصلا برنامه شوتبال رو نمیبینم. امروز اتفاقی مهمونای برنامه شون رو دیدم و کانال رو عوض نکردم. کلللی هیجان انگیز بود و کلی تنهایی تو خونه سر و صدا کردم و تشویقشون کردم! خیلی باحال بود :)))


3_ یک هفته تمام منتظر میمونم که شنبه بیاد تا یگانه برنامه تلویزیونی مورد علاقم رو ببینم که همانا عصر جدید میباشد. چرا آخه یه هفته درمیون فوتبال پخش میشه؟ زورشون به عصر جدید رسیده فقط؟ هفته ای دو روز هم روا ندارن؟ شبکه ورزش واسه چی ساخته شده پس؟ مسابقات ورزشی رو از شبکه ورزش باید پخش کنن دیگه! ای بابا :/


4_ اردیبهشت خوشگل اومد :)

حیف نیست واقعا آدم تو این ماه سفر نره؟


+آقا بخونید!! مگه داریم اصلا؟!!! :)))))

اینجا ;)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۶)

خوب پاشید بلیط بگیرید برید سفر.
پاسخ:
تنهایی؟ :(
۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۰۹ آشنای بی نشان
مورد یک بیشتر شبیه فضولیه به نظرم تا کارآگاه بازی:دی
پاسخ:
فضولی زمانیه که بری تجسس کنی. من از رو چیزایی که خودشون نشون دادن حدس زدم پیش خودم
۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۴۰ آشنای بی نشان
باشه:)))
پاسخ:
بعله!
باس به قولتون عمل کنید :دی

خوب دوتا یا سه تا بگیرید با خواهر برادرتون ویا پدر مادرتون برید.
پاسخ:
آخه این چه قولیه تو خواب از آدم میگیرن؟! :))

باید موقعیتش جور بشه
تولد عید شما هم مبااااارک

1- چرا من از هر پنج مورد اینطوری که می بینم سه تاشون قبل ازدواج یه دعوای سخت دارن بعد ازدواج میکنن؟

3- کلا اولویت رو گذاشتن فوتبال :/ واقعا چرا ساختن شبکه ورزش رو؟ :/ هر چند واسه ما فرقی نداره در هر صورت تلویزیون خونمون شبکه ورزشه :/

4- پاشو بیا نمایشگاه کتاب :دی
پاسخ:
مرسیییییی :*

1_ اینا دعواهاشون رو قبل از ازدواج انجام میدن و بعدش صلح برقراره ایشالا

3_ دو تا کانال همزمان فوتبال رو پخش میکنن! اینقدر مهمه؟! :/

4_ مگه میری تو؟!
قطعی نشده ولی شاید چهارشنبه بعد از ظهر برم تا جمعه
پاسخ:
هر چی خیره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">