طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

که بدنتون هنگ نکنه!

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۳۸ ب.ظ

دیروز مثل همه رفتیم تو طبیعت.

بچه ها میگفتن بریم بازی. من مایل نبودم چون نگران ناخنام بودم! با این حال رفتم و هرچند ناخنم شکست اما خیلی خوش گذشت. ^_^


چایی آتیشی درست کرده بودیم. پیاله ها کم بود و به من نرسید. با خودم گفتم خب اینجا که آب نداریم و تا برسیم خونه ظرفا شسته نمیشن. پس اگه تو پیاله ها واسه سری دوم چایی ریختن من نمیخورم. که یهو دیدم اومد طرفم و پیاله چاییشو گرفت سمتم و گفت: بیا این چایی رو بگیر، تو به ظرف دهنی حساسی، من بعدا میخورم.

همین توجه های کوچیک، مهربونی رو نشون میده :)


از دیروز بدنم کوفته است و ماهیچه هام گرفته.

مثل اسی نباشید!

با ورزش دوست باشید -_-

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۶)

مثل اسی نیستیم-_-
:دی
چه خوب که خوش گذشته . همیشه به تفریح و ورزش.
پاسخ:
آره معلومه! 😏
ممنون
ما هم میان سبزه بودیم:|
با این فرق که صندلی گذاشته بودم و نشسته بودم،و سربازان محترممان داشتن سبزه های هرز باغ رو میکندن به جا بازی کردن:/
پاسخ:
میکندن یا گره میزدن؟! :دی
جفتشان:|
پاسخ:
:))
لعنتی اصلا حالم گرفته بعد این همه سال ورزش ولی دیروز بخاطذ یکم کوهنوردی کمردرد شدم:|
منم می ترسیدم ناخنام بشکنه برا همین راضیشون کردم وسطی بازی کنیم و بعدم والیبال و نشکست شبی اومدم در یخچال باز کنم دستم لیز خورد وسطیه شکست
پاسخ:
:))
ما والیبال بازی کردیم نشکست! تو استوپ هوایی یه ناخنم شکست. یکیش هم موقع جمع کردن وسایل و گذاشتنشون تو ماشین شکست! یکی هم امروز موقع باز کردن در ماشین :|
۱۵ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۰۹ ام اسی خوشبخت
یه پیشنهاد بدم به شما دوستان گرامی؟ بگیرید اون ناخن ها رو تا راحت زندگی کنید! چه کاریه آخه!
همیشه به گردش :)
پاسخ:
:))))
ما راحت زندگی میکنیم ;)
ممنون :)
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۴۲ قاسم صفایی نژاد
خدا براتون حفظ کنه
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">