طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قناد بی اعصاب!

چهارشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۴۸ ب.ظ

دیشب رفتیم به مناسبت روز مادر کیک بگیریم. تو یه شیرینی فروشی با ویترین خالی از کیک مواجه شدم. پرسیدم کیک ندارین؟ گفت چه سایزی میخوای؟ گفتم دارین یعنی؟ گفت آماده نیست چه سایزی میخواین براتون بزنم.

گفتم چقدر طول میکشه؟ گفت 5 دقیقه

قبول کردیم و منتظر موندیم.

چند تا ورقه کیک روی هم گذاشت و تبدیلش کرد به یه کیک تولد و خامه کشی کرد. با تعجب داشتم به حرکاتش نگاه میکردم. یهو برگشت نگام کرد و گفت: آبجی چرا اینجوری نگاه میکنی؟ از شما که بهتره تپ و تپ غذا درست میکنید! کیکه دیگه!

و به کارش ادامه داد. نمیدونستم چی بگم! میخواستم از خودم دفاع کنم ولی دیدم من که اصلا اهل آشپزی نیستم! اگه بگم من چپ چپ نگاهت نکردم هم دروغ بود! سکوت پیشه کردیم تا کارش تموم شد و یه کیک بزرگ تحویلمون داد. و عذرخواهی کرد بابت معطلیمون.


این هدیه رو هم دریافت کردم :)


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۰۸ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۳۵ ♕αяαмεsн♕ ...
مادری ؟ 
پاسخ:
نه بابا! :))))
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۵۱ محسن رحمانی
خوب این بنده خدا کجاش بی اعصاب بود؟
پاسخ:
نبود؟!
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۳ محسن رحمانی
نه خوب بنده خدا جواب شمارو که سوال پرسیدید داد.
پاسخ:
من چه سوالی پرسیدم؟!
هدیه از قناد؟:))
پاسخ:
نه بابا! :)))
روز مادر رو در آینده ای نه چندان دور بهتون تبریک میگم :|
پاسخ:
ممنونم :)))
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۰۷:۴۸ محسن رحمانی
پرسیدید کیک دارید و چند دقیقه طول میکشه و اینا دیگه. سلام .
پاسخ:
سلام
در ادامش بی اعصاب شد!
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۲۲ بهارنارنج :)
:دی
پاسخ:
;)
سلام ببخشید شما از پریا که وبلاگ ولیعصر عاشقانه ترین خیابان جهان خبر داری 
پاسخ:
سلام
یه کانال زد تو تلگرام که دیگه توش فعالیت نمیکنه
کانال دومشم اخیرا حذف کرد
ممنون عزیزم 
چون قبلا خواننده وبلاگش بودم بعد گمش کردم دسترسی ی به نت نداشتم خیلی دلم میخواست ازش خبر بگیرم ببینم حالش خوبه
به هرحال خیلی ازت ممنونم
پاسخ:
یه سری افراد تو یه کانالی نشستن غیبت کانال نویسا رو میکنن. پریا هم موضوع غیبتاشون شد. کار به جایی رسید که پریا علی رغم میلش کانالشو حذف کرد و کلا بیخیال کانال نویسی شد. چند تا کانال نویس دیگه هم که موضوع غیبتا شده بودن کانالاشونو حذف کردن. این اتفاق مربوط به ماه گذشته است. اگه بخوان کانال جدیدی بزنن هم بخاطر دوری از حاشیه ها آدرسش احتمالا خصوصی خواهد بود و به دوستان نزدیکشون داده میشه
سلام
کیک ۵ دقیقه ای؟
مگه می شه؟
مگه داریم؟
هونوقت کیفیتش خوب بود؟
پاسخ:
سلام :)
کیکش آماده بود، خامه کشیش 10 دقیقه طول کشید
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۹ ام اسی خوشبخت
شکر گرون و کمیاب شده قنادها اعصاب ندارن, کاریشون نداشته باشید ! ;)
پاسخ:
گرونی که واسه همه است! ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">