طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چند وقت بود تو گلوم مونده بودن

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۲۴ ب.ظ

1- یه ضرب المثلی هست که میگه: جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت بود؟

در جواب باید بگم که: بود!

این هم سندش:


با این آذوقه اگه قحطی بشه آخرین فردی خواهم بود که گشنگی میکشه :دی



2- زنگ گوشیم رو بعد از قرنی عوض کردم. ده روز گذشته یک بار هم گوشیم زنگ نخورده! چند روز پیش تو یه مغازه بودم که جز من سه نفر دیگه هم بودن. تو همون زمان کوتاه گوشی هر سه نفرشون زنگ خورد و من هر بار فکر کردم گوشی منه و به زنگش عادت ندارم :|



3- جلوی فروشگاه ایستاده بودم که یه آژانس اومد یه خانم لال رو ببره. هرچقدر راننده از خانم آدرس رو پرسید متوجه نشد چی میگه. به من گفت: خانم ببین این خانم کجا میره. از خانمه پرسیدم و اون هم خیلی نامفهوم گفت آدرسش رو. به راننده گفتم: میره مسکن مهر

نمیدونم راننده چی دربارم فکر کرد که از من خواست زبون اون خانم رو تشخیص بدم!

و از آنجا که من به زبون ناشنوایان واردم، یکی گفت میخوام برم کافه

پرسیدم: حالا کنسرت کی هست؟

:))



4- رفتم بانک حساب باز کنم. فرم رو پر کردم و تحویل دادم. و باز هم همون سوال همیشگی: محصلی؟

حالا درسته بیبی فیسم، ولی تو فرمی که جلوی چشمته نوشتم که چه مدرکی دارم! تاریخ تولدم رو هم که نوشتم!

همه فکر میکنن من بچه ام o_O

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۸)

۴- مگه نیستی؟ 😜😂

۱- این همه خوراکی رو چرا انبار کردی؟ پاشو بیا مشهد روی ماااااهتو ببینم 😂😂😂 فقط با خوردنیات بیای ها 😁
پاسخ:
😉

یهویی شد!
دعا کن طلبیده شم 😆
آخه محصل مگه باید گوشی داشته باشه؟!
پاسخ:
😏
:))
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۳۴ عاشق بارون ...
1. یه لحظه تصویر یه سنجاب نازنازی اومد تو ذهنم! :دی
4. به نظرم بیا لبخند بزن بگو ‌n سال پیش بودم! :)
بیشتر از این که اذیت کننده باشه خوبه‌ها! باور کن! :))
پاسخ:
😄
دقیقا باید همین کار و بکنم
آره خوبه :))
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۴۵ ام اسی خوشبخت
میشه آدرس بدین باهاتون کار حضوری داریم, اصلا هم به آذوقتون چشم نداریم :))
میخوان مطمئن بشن بجای خواهر بزرگترتون فرم پر نکرده باشین ;)
پاسخ:
رو عکس هم آدرس نزدم یه وقت ترور نشم :)))
چقدر مشکوکن! ;)
بچه یه پا محتکری برای خودت :)))

شیخ حسن بفهمه نصف تورم امسال رو میندازه گردنت :))))
پاسخ:
😒
:))))
سلطان شکلات :)
پاسخ:
😎😁
آخ آخ دندونا !
مواظب خودت نیستی حداقل مواظب دندونات باش لطفا !!


سلام 
رو عکس آدرس نزدی که ترور نشی هم خیلی با حال بود ؛)

پاسخ:
همه رو باهم نمیخورم که! :)))

سلام
;)
اون ظرف شکلات یه طرف مابقی هم یه طرف..
بعد چطوری میتونید همه رو با هم نخورید؟؟ 
فقط امیدوارم این ضرب‌المثل محدود به خوراکی نشده باشه؛))
پاسخ:
:دی
از آنجا که صورتم جوش میزنه!
ایشالا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">