طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پست؟ پر!

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ب.ظ

برخلاف هفته گذشته، این بار آخر هفته بسیار اکتیوی رو گذروندم. رفتم استخر و از ثانیه به ثانیش لذت بردم. خیلی چسبید.

کارای عقب موندم رو انجام دادم.

در کنار فامیل به سر بردیم.

و تو کل روز سرحال و سردماغ بودم :)



توصیه: پست هاتون رو (مخصوصا اگه طولانیه) قبل از نشر حتما کپی کنید!

+ باید به بازی "کلاغ پر" گزینه ی "پست" هم اضافه بشه :/

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۵)

امشب چقدر یادت کردم
:(
پاسخ:
کجا؟! =)
جای خاصی نبود
بیشتر توی ذهن
پاسخ:
فکر کردم حرم رفتی :)
اون ناراحتی واسه چی بود؟
دعاگو هستم

چیز خاصی نبود
پاسخ:
ممنون

!
۰۵ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۴۴ آسـوکـآ آآ
چه عالی ❤
پست‌ها و نظرات طولانی واقعا قبلش باید کپی بشن، من خودم بارها ضربه خوردم :(
پاسخ:
^_^
منم :|
همون بهتر که پرید
چیه آخه اینایی که مینویسی شما ...
پاسخ:
ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">