طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بعدا!

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ

نوشتم پرید :/

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

کجا پرید ؟
پاسخ:
نمیدونم o_O
آخی 😁😁
پاسخ:
:|
۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۹ ابوالفضل ...
...
پاسخ:
:(
خب همیشه تو ورد و گوشی بنویس انتقال بده اینجا
پاسخ:
واقعا نباید اعتماد کرد -_-
بعد از چندی گفتم این پستت رو بخونما :|
پاسخ:
شانس ندارید :دی
کپیِ قبل از ذخیره! :/
پاسخ:
وقتایی که طولانیه همین کار و میکنم :|
۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۷:۳۳ محسن رحمانی
مگه پرنده بود؟!:دی خخخخخخخ
پاسخ:
نه :/
اتفاقا خودم فکر می کنم خوش شانس بودم
چون مجبور بودم سوتی بگیرم بعد شما هم هی حرص می خوردین 
پاسخ:
سوتی؟!! خواب دیدین خیر باشه :)))
باشه :))(
پاسخ:
زیاد سر بزنید که سرتون کلاه روسی نره :دی
هنوز یادته ؟
چقدر زود گذشت...
پاسخ:
بلی :)
همون روسیه میموندی کاش با این وضع گرونی
پاسخ:
احتمالا برم :دی
۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۶:۵۷ صبورا کرمی🦄
:))))
ای بابا چقدر آدم حرصی میشه
وضعیت قلبت الان چطوره اسی؟ 😁
پاسخ:
خوب و عالی 😉
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۹ جناب منزوی
:|
پاسخ:
:|
سه روز بعد :))

بنویس خو :))
بیا بنویس روی آب روی پر پرنده :) رو وبلاگ :)))


سلام :))
خوبی ؟:))

پاسخ:
سلام
ممنونم، تو چطوری واران جان؟

میبینی چقدر تنبل شدم؟ :(
میخوام بخوابم این خواهرزاده ی شیطونم (وسطیه )  نمیذاره :|:))
عزم جزم کرده که نذاره من بخوابم :|:))

ممنونم 

+

تمبل بنویس ؛)
بنویس فردا شب میخونمت :))
صبحش تا شبش درگیرم :) 

پاسخ:
:))

الهی همیشه خوش باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">