طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شناسایی بعد از 22 سال!

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ق.ظ

+ یادمه شبی که اومدی خواستگاری، یه کاپشن سفید شبیه همینی که الآن پوشیدی تنت بود!

- این همونه :)

+ واقعا؟! من اون موقع خیلی کوچیک بودم ولی قشنگ یادمه! چه سالی بود؟

- 75 :)



+ من

- آقای داماد

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۰۸/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

دامادتون؟:)
مگه سال75 شما تو این دنیا بودین؟!!:))
پاسخ:
دامادشون :دی
من؟؟ نه!! حواسم نبود که هنوز به دنیا نیومده بودم :)))
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۱:۲۱ آسـوکـآ آآ
تبریک بگیم؟ ❤
پاسخ:
به چی؟ o_O
یعنی ۷۵ دنیا نیومده بودی؟! :|

مخاطب کیست؟ شناسایی کنید :دی
پاسخ:
نه ولی اون زمان رو یادمه :)))

;)
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۰ ابوالفضل ...
ای ول حافظه 😉⁦👌🏻⁩
پاسخ:
بگو ماشالا :دی
دوتاش مربع اومده
🧡 💚 💙
پاسخ:
خوش اومدین
بابای منم یه اورکوت داره از منم بزرگتره : )))))
پاسخ:
من خودم یه عروسک دارم که ازم چند سال بزرگتره :))

دل آرام کی بودی؟! ;)
هنوزم می‌پوشه اون کاپشنو ینی؟
البته من خودم یه چتر دارم ۷۷ خریده بودیم. کلاس اول بودم اون موقع. دارمش هنوز. و به کار می‌برمش هنوز. ولی کسی نیست بعد ۲۰ سال شناساییم کنه :))
پاسخ:
نه! یه ده بیست سالی ازش استفاده نکرده بوده و جدیدا دوباره آوردتش روی کار :)
آره یادمه دربارش نوشته بودی :)
ببین:

http://nebula.blog.ir/post/371/371-دگران-روند-و-آیند-و-تو-همچنان-که-هستی
پاسخ:
میخواستم درمورد چتر خودم بگم دیدم تو پستت گفته بودم قبلا :)
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۴ محسن رحمانی
متوجه نشدم:O_o
پاسخ:
کجاشو؟
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۶ صبورا کرمی🦄
😂
چی شد نفهمیدیم ها
پاسخ:
پس به چی خندیدی؟ :))
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۴:۴۳ جناب منزوی
بزنم به تخته :)
پاسخ:
مرسی :))
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۵:۱۰ بهارنارنج :)
اا:))
پاسخ:
:دی
من شوما رو نشناخت!
شوما منو شیناخت؟! :دی

خوبی؟؟
عمیقا دلم برای همه تون تنگ شده
پاسخ:
ما شما رو خوب شناخت :)

مرسی تو چطوری عزیزم؟
کجا بودی تو؟
۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۰ آشنای بی نشان
سال ۷۵ هنوز به دنیا نیومده بودید؟
چه قدر بچه مچه ریخته تو بیان:دی

کاپشنه چه جنسش خوب بوده که هنوز میپوشنش
پاسخ:
آره ولی شب خواستگاری حضور داشتم :|
خودتون ریختید تو بیان، مچه هم خودتونید :/

سالها بدون استفاده بوده و تازه مجددا مورد استفاده قرار گرفته
۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۹ محسن رحمانی
کلا
پاسخ:
ایشون لباسی که 22 سال پیش تو شب خواستگاریشون پوشیده بودن رو دیشب دوباره بعد از سالها پوشیدن و من با وجود گذشت 22 سال از اون شب، هنوز لباسشون تو خاطرم بود و با دیدنش شناختم
الآن اوکیه؟
۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۳:۳۴ محسن رحمانی
آهان.
پاسخ:
:))
۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۴ :: فروردین ::
اوخی... چه خوبه یکی تو رو یادش بمونه با همه جزئیات...
پاسخ:
آره! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">