طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

همش به هم میپرن

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ب.ظ

دخترخاله: به بابا میگم چیکار کردی :/

پسرخاله: قبلا بهش گفتی -_-

دختر خاله: دوباره میگم باز عصبانی بشه :|

من: آره هی بهش یادآوری کن :)))


+


پسرخاله: کی گفته فقط دخترا رنگ صورتی رو دوست دارن؟ من یه همکلاسی داشتم اول اسمش "رضا قائمی" بود، از صورتی خوشش میومد.

من: اونوقت آخر اسمش چی بود؟

پسرخاله: o_O



اینقدر سوژه واسه خنده دارن که خیلی هاش از دست در میره :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۰۳ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۳۶ محسن رحمانی
خواهر اسی تازگی ها پستات درهم وبی معنی شدن واصلا خیلی واضح نیست
#انتقاد
پاسخ:
 O_O
کامنت شما که مبهم تر بود!
بگید چیشو متوجه نشدید تا توضیح بدم
خواهر برادر چندسالشونه؟
من و خواهرم پشت هم بودیم برای همون نمونه بارز سگ و گربه بودیم:|
پاسخ:
خواهر 17 برادر 13
پس این کاره ای ;)
۰۳ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۴۷ محسن رحمانی
متوجه گشتیم.
پاسخ:
این یعنی انتقادتون رو پس گرفتید؟! :))
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۰۳ محسن رحمانی
آره پس میگیریم انتقادمان را .
پاسخ:
یس! :دی
اول اسمش :-D:-D
پاسخ:
;)
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۰۶ عینکی عینکی
انقدر خوبند این فک فامیلای اینجوری :))))

اسی من و خواهرم انقدددر دعوا میکردیم بعد آشتی میکردیم به ده دقیقه نرسیده باز جنگ میشد 😂😂😂
پاسخ:
خعلی :دی

:)))
خدا میدونه
شاید اونا هم یه وب دارن که سوتی های شما را توش مینویسن
پاسخ:
وای نه! :)))
من که خودم اگه سوتی بدم حتما تو وبم این اتفاق نادر رو مینویسم :دی
شاید اسمش رضا قائمی پور مطلق اصل بوده مثلا :))
پاسخ:
شاید :)))
الان رضا قائمی این پست رو ببینه ناراحت نمیشه؟ :/
پاسخ:
از چی؟ چیز بدی گفتیم مگه؟
نه..
از اینکه دوستش (پسر خاله‌تون) این همه سوتی میده! :/
:)
پاسخ:
آره فکر اینجاشو نکرده بودم! :))
از همین تریبون ازت عذر میخوام رضا قائمی -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">