طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چه سقی داری تو!

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱ ب.ظ

بحث اوضاع خراب اقتصادی بود که گفت:

- همه چیز گرون شده ها، ولی بستنی همچنان گرون نشده!

چند دقیقه، تکرار میکنم چند دقیقه بعد:

- عه تو تلگرام زده بستنی گرون شد o_O

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۳ بهارنارنج :)
😁😁😁
پاسخ:
و همچنان 😉
اتفاقا بستنی ۵۰۰ تومنی شده ۱۰۰۰
از ۲ هفته پیش بستنی نخوردم 😓😓
همش از این جغرافیاست عصن
پاسخ:
همین دیگه!

آقااااا :/
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۱ فروش ماهی جنوب در تهران
بسیار زیباست


پیروز باشی دوست من
پاسخ:
o_O

مرسی
پیروز باشی دوستش :دی
پاسخ:
مرسی تر :)))
منظورش ماهی بود یا بستنی که بسیار زیبا بود ؟:دی😀😀😀😀😀😁😁



پیروز باشی دوست من :دی😀😀😀😁😁😁😁😁



+

بهش بگو لطفا در مورد نمک‌ فقط اظهار نظر نکنند :دی
میگن نمک‌ خیلی ارزونه :دی 😀😀😀
خودت چشم نزنی یهو😀😀😀😀😀😂😂
با تشکر :))))

پاسخ:
احتمالا منظور سق بود!

شما بیشتر ;)
+
اگه گرون بشه تقصیر توئه :-d
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۳ آشنای بی نشان
با اینکه خز شده ولی بازم به نظرم ایراد از معلم بچه های حلقه است
پاسخ:
حلقه رو تعطیل کردم :دی

میشه کمی درباره اوضاع اقتصادی آمریکا هم بحث کنید
شاید سقش به اونجا هم برسه :))
پاسخ:
فکر خوبیه :دی
اون زمانی ک گرون نبود هم، گرون شده بود! منتها یه مدل دیگه..:)
جرمشونو کم کرده بودن!
پاسخ:
بله دقیقا!
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۴۷ عینکی عینکی
بستنی دوبرابر شده😑😑
پاسخ:
آره :|
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۴ آسـوکـآ آآ
اما خود بستنیش نصف شده :(
بستنی عروسکی شده یه برگ کاغذ :|
پاسخ:
آب میره :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">