طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تو همشون من درحال نگاه کردن بودم

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ق.ظ

- تلویزیون رو خاموش کنم؟

+ آره

خاموشش کرد.

روزی دیگر:

- تلویزیون رو خاموش کنم؟

+ نه

خاموشش کرد!

روزی دیگر:

بعد از اینکه تلویزیون رو خاموش کرد

- خاموش کنم؟

+ :|

روزی دیگر:

تلویزیون رو خاموش کرد

+ قبلا میپرسیدی خاموش کنم یا نه!

- من میخوام بخوابم تو هم که میخوای بری سرکار، پاشو برو!

+ o_O

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۹)

:دی 
😁😁😀
خدا صبرت بده :))

پاسخ:
قربانت!
بوس بوس :دی
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۵ عینکی عینکی
کی هستن ایشون؟
پاسخ:
برادر بنده
:))
پاسخ:
:)
😂😂😂😂
پاسخ:
:دی
منم دیدم از اینا
پاسخ:
:|
همین که خوابش برد یه پارچ آب خالی کن رو سرش همه چی درست میشه :)))
پاسخ:
تهدیدهای بچگیم تو همین مایه ها بود :))
سری بعد احتمالاً کتکم می‌زنه. :)
پاسخ:
بعید نیست o_O
از قدیم گفتن حرف راست را از برادر بچه بشنو
پاسخ:
ما که نشنیدیم -_-
مشکل از همون جغرافیاست :|||
پاسخ:
دوباره یه داستان دیگه راه نندازین ها! <_<

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">