طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پنج و شیش و هفت!

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

- ما و صادق اینا با هم رفتیم

+ صادق کیه؟

من: منظورش کاظمه! همیشه یا بهش میگه صادق یا میگه قاسم :))

+ کاظم؟؟!! o_O

من: نه بابا باقر!!! گفتم کاظم؟؟؟ =)))))))


اسم امام پنجم رو داشت، ایشون فکر کردن امام شیشمه، من رفتم سراغ امام هفتم :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

سلام جاسم هم داریم :|
پاسخ:
سلام
جاسم که یه شخصیت معروف بین من و دوستامه :)))
خاطرات دوران مهد کودک تون را نوشتین؟؟
پاسخ:
نه بابا همین الآن اتفاق افتاد :دی
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۱۵ بهارنارنج :)
😁😁😁
پاسخ:
😉
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۴ محسن رحمانی
O_o
پاسخ:
چرا تا به تا شدین؟
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۳۸ عینکی عینکی
😐
پاسخ:
😑
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۲۲ قاسم صفایی نژاد
مثل اینا که چند تا بچه دارن اشتباه صدا میزنن هی.
پاسخ:
آره!
اسم همه رو میگن جز اسم اون فرد :))
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۸ عینکی عینکی
🤣🤣🤣
پاسخ:
همون خنده است؟
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۵ عینکی عینکی
اره اره 🤣🤣🤣😂😂😂😆😆
پاسخ:
😄😄
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۹ عینکی عینکی
پاشو سبزی داری بردار بیا وبم 😂😊
پاسخ:
سبزی ندارم ولی اومدم :))
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۵ آسـوکـآ آآ
ای بابا :دی
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">