طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از یه دهه هشتادی توقع بیشتر از این هم نمیشه داشت -_-

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ

داشتیم راجع به جن حرف میزدیم!

این که یه سریاشون مسلمونن و یه سری دیگه نامسلمون! این که اونها هم مثل ما گناه و ثواب دارن، بهشت و جهنم میرن...


پرسید: یعنی جن ها هم نزول میگیرن؟!


آخه نزول؟؟!! =)))

یعنی گناه دیگه ای نبود که مثال بزنه؟ :|

بنده دیگه صحبتی ندارم o_O

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۸)

حتی تو یال جدید هم همون همیشگی:)
پاسخ:
چه با یال و کوپال هم ظاهر شدین :دی
خب روشنش می کردی دیگه خخخخخ
پاسخ:
آخه قبلش باید میرفتم تحقیق میکردم ببینم واحد پولشون چیه ;)
با یال و کوپال که ظاهر  شدیم ولی سال منظورم بود:دی
پاسخ:
می دانیم :-d
سوال خیلی خوبی بود اتفاقا.....آیا جن ها نزول میگیرند؟ کاش جوابشو میدادی
پاسخ:
O_O
نظر خودتون چیه؟
خوش اومدین
نمی‌دانی 😁 
چیه اگه میدانی بما هم بگو 😁😁
پاسخ:
چه چیزی را؟
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۰۴ ام اسی خوشبخت
جالبه که نپرسیده نزول میدن,  پرسیده نزول میگیرن. هیولاست دیگر!
پاسخ:
بالآخره یکی باید نزول بده که اون یکی بگیره دیگه!
;)
من همینقدر که شما از حن میدونین، میدونم:)
فکر کنم واحد پولشون ریال باشه:))))
پاسخ:
مگه شما میدونید من چقدر میدونم؟ :دی
شاید :))
منظور من از دانستن شما، پستی بود که درباره جن نوشته بودید.
پاسخ:
بله بله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">