طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اولین پست نود و هفتی بعد از پنج روز!

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۵۰ ق.ظ

سلام به همه ی دوستان ^_^

عید نوروز رو به همه تون تبریک میگم، امیدوارم امسال سال رسیدن به آرزوهاتون باشه :)

انگار همین دیروز بود که پست تبریک سال نو 96 رو نوشتم! چقدر زود گذشت!


تعطیلات عید یه سانسش تموم شد! میمونه سانس دومش که آخر همین هفته شروع میشه.

معمولا تو این ایام، همه افراد، روزهای باقیمانده از تعطیلاتشون رو میشمارن و براش برنامه ریزی میکنن و از سپری شدن روزهای تعطیل ناراحت میشن. اما من دارم روزشماری میکنم ببینم کی تعطیلات تموم میشه! یعنی واسه تموم شدنش ذوق دارم! با اینکه دارم از حال و هوای عید لذت میبرم اما حوصلم از بیکاری سر رفته :))

منی که معتاد گوشی و نت بودم حالا به جایی رسیدم که دیگه گوشی جذابیتی برام نداره! عجیبه واقعا :دی


همین دیگه ;)

فقط اینکه:

شاد باشید ^_^

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۵)

سلام سال نو مبارک
نیمه دوم نیمه مربی هاست :) باید برنامه ریخت که چطور تمومش کنیم:)
گوشی رها کردن در شروع سال می تونه یه فال نیک باشه :)

پاسخ:
سلام
متشکرم
:)
خوش اومدین
۰۶ فروردين ۹۷ ، ۰۷:۱۵ سید مقدام حیدری
سلام و روز به خیر
خوش به حالتان که گوشی برایتان جذابیت خودش را از دست داده. البته من یک هفته است که گوشی ام را در جایی جا گذاشتم و قرار است امروز تحویلش بگیرم. در این یک هفته بدون گوشی خیلی خوب بود. دو تا کتاب خواندم و یک سوم سومی را هم تمام کردم تازه پنج تا پست هم گذاشتم و همه اینها در مسافرت انجام شد. 
یعنی معجزه می کنه دنیای بدون گوشی لا مصب:)
پاسخ:
سلام، روز شمام بخیر
گوشی آدمو از زندگی میندازه!
خوش اومدید
سلام بر شما عیدتون مبارک.
پاسخ:
سلام
ممنونم
یادم رفت بگم منتظر سوتی های شما در سال جدید هستیم:دی خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
<_<
سال نو مبارک ...
امیدوارم سال خوب و خوشی در کنار عزیزانتون داشته باشید ...
با آرزوی سلامتی، موفقیت، خوشبختی و برآورده شدن آرزوهای خودتون ...
پاسخ:
مرسی :)
همچنین شما...
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">