طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من برم خودمو بکشم -_-

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ

به درجه ای از سرخوشی رسیدم که فردا یه همایش بزرگ داریم و جزو سین برنامه هست که من شعر بخونم، همه جا تبلیغات شده و برای من هم تو برنامه تایم درنظر گرفته شده، و من در این لحظه هنوز شعری که قراره تا کمتر از 20 ساعت دیگه بخونم رو نسرودم!! :|

آقای مسئول امروز بهم گفت: آماده ای؟

گفتم: ننن... o_O

با چشمانی گرد شده گفت: امشب خودتو بکش! امشب خودتو بکش!! O_O

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۲۴)

۰۹ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۴۰ امید چِرَوی
خب عزیز دلم خودتو آماده کن تا مجبور نشی خودتو بکشی :)
پاسخ:
وقت نداشتم این مدت!
مثل اینکه خیلی معروف و مشهور شدین شما:)
ولی به هر حال همون همیشگی
پاسخ:
چی خیال کردین؟ :-d
<_<
موضوع شعر چیه ؟
کمک نمیخوای ؟
فقط بیزحمت مواظب دختر دایی من باش و خودتووووو نکش :))
مرسی 

+

پخش میشه ؟:دی 

پاسخ:
زبان مادری
نه ممنون :)
حتما ;)
:*

نه، ولی ضبط میشه :دی
خیر پیش 😁
پاسخ:
خیلی هم ممنون :|
پیشنهاد خوبی دادن که :دی
پاسخ:
دست شما درد نکنه :|
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۵۱ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یه شعر هست میخواید اونو بخونید.
شعر یه توپ دارم قلقلیه :دییییییییییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخ

الفرارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خخخخخخخخخ
پاسخ:
اون شعر که مناسب گروه سنی شماست :-d
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۵۲ محسن رحمانی
ای بابا حتما باید سرود بسرایید خوب این همه شاعر بگردید یه شعر قشنگ
پیدا کنید جای خودکشی .این همه گزینه رو میز هست شما اد گیر دادید به خودکشی :دی
پاسخ:
اگه اینطور بود که هر کسی میتونست جای من بره اجرا کنه و دیگه نیازی به من نبود!
من نه، آقای مسئول! :دی
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۴۰ بهارنارنج :)
برای شادی روح همه دوستان صلوات
پاسخ:
بعله :|
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۵۱ علیـ ــر ضــا
خب بدون آمادگی هول شده دختر ! 
پاسخ:
هول شده؟! :)))
خوب بود اجرا؟؟:)
پاسخ:
هنوز برنامه شروع نشده و باید بگم که من هنوز شعرمو نگفتم! ای هوااااااار :'(
بالاخره شعر رو گفتید؟
پاسخ:
دارم میگم! برنامه هم شروع شده :(
خوش اومدین
شما بسرایید؛ ما هم منتظرِ دربی هستیم :))
ممنون

+ اگه امکان داشت بعد از سرودن منتشرش کنید تا ما هم بخونیم
پاسخ:
سرودم :)
کلا منتشرشون نمیکنم :)
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۲۱ محسن رحمانی
بالاخره سراییدین شعر یا خودکشی :دییییییییییی

خوب شعر رو بذارید .
پاسخ:
اولی :دی

:)
سلام
سعی خودتونو بکنید
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنونم
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۴۸ محسن رحمانی
اسی کی رفتی استرالیا ؟O_o

:دی
پاسخ:
هیچوقت -_-
۱۲ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۱۹ محسن رحمانی
پس چرا از استرالیا کامنت گذاشتی:پی
پاسخ:
آها! :))
داشتم از کنار استرالیا رد میشدم همون لحظه کامنت گذاشتم :-d
۱۲ اسفند ۹۶ ، ۰۶:۳۲ کنت مونت کریستو
چقدر تو مهمی اِسی!
پاسخ:
خییلی ;)
Esi هم خودتی :/
حالا نمیشه یه شعر آماده بخونی؟!
پاسخ:
باید مرتبط با همایش باشه و من شعری با اون موضوع نداشتم
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۱۵ آسـوکـآ آآ
حسابی معروف شدینا
ما به شما حسابی افتخار می کنیم :)
پاسخ:
موتوشکر و ممنانیم ^_^
کجایی؟
سر به نیست نشده باشی یه وقت :|| 
پاسخ:
همین دور و برام :))
نه بابا من هنوز جوانم کلی آرزو دارم ;)
کوفته -_-
نگرانت شدم :/
پس کجایی؟ 
هیچ جا ندیدمت این چند روز ://///
پاسخ:
الهی :دی
یه کم سرم شلوغه کمتر میام وب
سلامت باشی همیشه و ان شاءالله این سر شلوغیا باعث نشه خسته طور پا به سال ۹۷ بذاری.
عیدتم مبارک 🌹
پاسخ:
مرسی عزیزم ^_^
همچنین :**
عید تو هم مبارک محبوبه جانم 🌷
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۱۴ قاسم صفایی نژاد
به کجا رسید؟ فایلش رو بذارید ما هم بشنویم
پاسخ:
به خوبی و خوشی تموم شد :)
فایل؟ شیب؟؟!! o_O
:)))
از اونجایی که خبری ازت نیست احتمالا دیر رسیدم و خودتو کشتی :/
پاسخ:
نه هنوز زنده ام ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">