طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شکمو هم خودتونین -_-

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۵۴ ب.ظ

همین بیست روز پیش بود!

یه جا دعوت شدم واسه مراسم افتتاحیه. متاسفانه جایی کار داشتم و دیر رسیدم. و با درب بسته مواجه شدم. خیلی ناراحت شدم از اینکه به مراسم نرسیدم. به ناچار رفتم خونه.

چند روز بعد متوجه شدم اون روز بعد از اتمام مراسم، همه به صرف ناهار مهمان شدن؛ و این دقیقا در زمانی بود که من در پشت درب بسته به سر میبردم! درحالی که بقیه داشتن ناهار میخوردن و فقط کافی بود من زنگ میزدم! ولی من نمیدونستم و فکر کردم همه رفتن خونه که در بسته است.

خیلی حالم گرفته شد از اینکه این همه راه کوبیدم و رفتم و همه هم بودن و من برگشتم...

اینطور بگم که به بیست روز نکشید که من، نه یک بار و دو بار، بلکه سه دفعه تو همون مکان خیلی یهویی و بدون اینکه از قبل برنامه ریزی شده باشه به ناهار دعوت شدم! درصورتی که تا قبل از این اصلا سابقه نداشته اونجا ناهار بدن یا کسی رو مهمون کنن!


یه وقتایی اگه دربرابر ناکامی ها صبور باشی، خدا چند برابرش رو بهت میده!

گاهی خیلی زود، و گاهی هم دیر...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۵)

۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۱۶ محسن رحمانی
شکمو:دی
پاسخ:
عنوان!
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۱۷ محسن رحمانی
خوب اینجور مواقع باید در زد چون بعضی مواقع در رو میبندن .
پاسخ:
من نمیدونستم
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۰۰ علیـ ــر ضــا
ولی انگاری من پشت سر هم دارم ناکامی هازو تجربه می کنم 
ولی واقعا همینطوره . البته برای بقیه .
پاسخ:
بعضی ناکامی ها به نفعمونن
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۵۱ علیـ ــر ضــا
بله اون که صد در صد 
البته گاهی واقعا نیازمند به معجزه ام
پاسخ:
ان شاءالله که براتون اتفاق می افته :)
بیست روز و سه بار ناهار؟؟ اونجا سالنه یا رستوران؟!:)
پاسخ:
19 روز و 4 بار! بار اولش رو من ناکام موندم :دی
هیچکدوم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">