طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پهلوان هم نشدیم!

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

+ مردم دختر بزرگ کردن، ما هم دختر بزرگ کردیم :/

- چی شده مگه؟؟!

+ یه نگاه به اون دختر بنداز! ببین چه بازویی داره <_<

- :|



+ مامان

- من

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

:)))
پاسخ:
:))
:))
مادر ها دست از مقایسه بر نمیدارن
مادر من هم خیلی منو مقایسه میکرد بهش گفتم مادر عزیزم من از مقایسه با این و اون متنفرم بهتر میدونم ازم تعریف کنی تا مقایسه:))
پاسخ:
شما هم پهلوان نیستید؟ o_O
پهلوان تو زور و بازو نه ولی تو حرف یه نیمچه پهلوونم
میخوام مثل بروسلی تمرین کنم و مثلش بشم ولی عمرم
مثلش نباشه:)
پاسخ:
بروسلی تو حرف که پهلوون نبود! اما یه اصواتی مخصوص به خودش داشت :دی
همون همیشگی
پاسخ:
اون کلت آقاگل کجاست؟؟؟!!!!!
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۳۸ علیـ ــر ضــا
😁😁😁 
عجبا دی
پاسخ:
:دی
:)
پاسخ:
:-)
معلومه چیزی پیدا نکردن بهتون گیر بدن :)
پاسخ:
اتفاقا برای خرده گرفتن به من موضوع زیاده! :))
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۱۹ بهارنارنج :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** **** *** **** ** *****:|
پاسخ:
جان؟؟!! O_O
مثلا؟؟؟
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۳۲ بهارنارنج :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سانسور چرا؟:)))
*** **** *** ****:|حرف زدن رشته هنر کار


پاسخ:
;)
فوله :دی
قبلنا مادرا سر آشپزی کردن و کدبانو گری مقایسه میکردن چه جدید شده همه چی :))
پاسخ:
منم اولش فکر کردم منظور مامانم چنین مسائلیه! o_O
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۱ آسـوکـآ آآ
بازو :))
پاسخ:
بازو :|
معیارها عوض شده کلا! :)

+ مادر عزیز، ناامیدانه نگاتون میکردن؟ :))
پاسخ:
ظاهرا که اینطوره -_-
کار از ناامیدی گذشته :دی
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۵۰ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
راست میگن دیگه :دیییییییییییییییی

ولی در عوض در یه چیز مایه افتخارید .
در سوتی دادن :دییییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:/
اجازه بدید خونتون گردن من نیفته <_<
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۵۳ محسن رحمانی
اسی جان چرا نکته رو نگرفتید تعجبم نفهمیدید منظور مادرتون رو.
مادرتون میخواسته بگه دختر جان تو هم دوست داری بیا برو پهلوان شو مگه چه کم داری از همون دختر مردم دیگه مستقیم نگفته غیر مستقیم گفته .
پاسخ:
بعله :|
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۲۷ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخ چه خشن :دی
پاسخ:
قابلی نداشت -_-
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۲۸ محسن رحمانی
چرا کج شدید ؟
پاسخ:
نخیر :|
:))
پاسخ:
:)
دختر ما هم قهرمان نیست .. بلکه یه باربی زیباست :))
پاسخ:
احسنت به این نگرش مثبت! :)
خدا حفظش کنه ^_^
ممنونیم :)
پاسخ:
🙏
از دستِ این مامانای عشق :)
پاسخ:
واقعا عشق :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">