طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دلم نمیخواد

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ب.ظ

دلم نمیخواد مطالبم رو پاک کنم

دلم نمیخواد مجبور به سانسور بشم

دلم نمیخواد تغییر آدرس بدم

دلم نمیخواد وبلاگم رو حذف کنم

دلم نمیخواد تو وبلاگم احساس امنیت نکنم

دلم نمیخواد حریم خصوصیم مختل شه

دلم نمیخواد وبلاگمو بخونی...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

۲۳ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۷ محبوبه شب
اوه اوه اوه بوی یک آشنا میاد!
امیدوارم مجبور به اینکارا نشی :/
پاسخ:
:(
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۴:۵۷ مترسک ‌‌
آشنایان محترم، لطفاً، بالاغیرتاً، جان مترسک، مترسک رو کفن کردید، بی‌خیال این‌جا بشید؛ ما نمی‌خواهیم از قلم اسی محروم بشیم :|
پاسخ:
:'(
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۵:۱۱ عاشق بارون ...
ای بابا :/ :(
پاسخ:
😟
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۲ محسن رحمانی
خیلی بده دوست نداشته باشی کسی که آشناست بخونه  وبلاگتو .حالا از کجا میدونید؟
پاسخ:
اوهوم :(
خودش گفته
۲۳ دی ۹۶ ، ۲۰:۲۴ محسن رحمانی
های آشنا جان نخون وبلاگشو کمربندمشکی داره هااااا
پاسخ:
کمربند مشکی؟! o_O
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۰:۲۱ پیمان کرامتی
خب بهش پیام بدین که نخوه
خیلی سرراست و مستقیم
پاسخ:
گفتم بهش...
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۰:۴۵ پیمان کرامتی
پسر بی تربیتیه پس :دی
پاسخ:
پسره؟! :))
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۱:۱۰ پیمان کرامتی
اینجوری حس میشه خخخ
پاسخ:
عجب :))
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۸:۳۴ ♫ شباهنگ
خب آقا یا خانوم محترم، نخونش دیگه. نخون اینجا رو
والا
پاسخ:
😑
عه چجوری پیدا کرده اینجا رو

خطاب به اوشون: کار درستی نیست اینطوری یه نفر و اذیت کنی ها..این کار واقعا اذیت محسوب میشه!
پاسخ:
:((
۲۴ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۰ علیـ ــر ضــا
بزوره 😂 آره دلبخواهی نیست 
پاسخ:
:|
۲۴ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۷ بیست و دو
ببین اگه ایشون آشنا هستن احتمالا خودت یه جوری یه جایی آدرس رو دادی چون برای کسی که بدون اسم و رسم مینویسه تقریبا بعیده آشنا پیداش کنه. پیدام کنه مدت ها طول میکشه بفهمه و شک کنه ضمن اینکه اگر بلاگر نباشه که اصلا نمیفهمه اگرم باشه و مداوم بخونتت و با چم و خم وبلاگ نویسی آشنا باشه پس خودشم وبلاگ داره و نوشتن در وبلاگ رو درک  میکنه .
اینکه حالا چجوری و کجا آدرسو دادی و الان پشیمونی یا شایدم ندادی و خودش پیدا کرده به هرحال اگر داره میخونه خب خیلی خیلی حرف بی تاثیریه شما بگی نخون چون اولا الان تمام وبتو خونده بعد اینم از سر کنجکاوی تواهد خوند و ممکنه تحت فشارای تو بگه باشه نمیخونم اما در خفا بی اونکه بگه بخونه که شک نکن میخونه.
پس بهتره با این واقعیت کنار بیای که وبتو میخونه. میتونی باهاش حرف بزنی و توضیح بدی یسری مسائل رو دوست داری واضح بنویسی و دوست نداری در دنیای واقعی بروزش بده و تو آزار میبینی، اگر فکر میکنی میپذیره کنار بیا و بنویس اگرم نمیتونی تغییر آدرس. چون این یه واقعیته که اون بالاخره میخونتت...
پاسخ:
آره...
۲۵ دی ۹۶ ، ۰۱:۰۱ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
یه آشنا حتی اگه بگه نمیخونم حس میکنم دلش طاقت نمیاره و یواشکی سرک میکشه :)
پس بهتره با خونسردی ادامه بدی 😉
پاسخ:
اوهوم...
دلت نخواد اینجا رو ببندی
ایهاالناس نخونید اینجا رو :)))))))
پاسخ:
:)
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۲ ام اسی خوشبخت
ای وای از این آشناهای سرزده. امیدوارم موثر باشه و نخونه :)
پاسخ:
ممنونم :)
خوب اسی الان میخونه اینجارو بد نیست اینی که نوشتی؟
پاسخ:
کار اون بده که وقتی گفتم راضی نیستم باز هم بخونه
۲۷ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۰ آسـوکـآ آآ
خب دیگه
فک نکنم بخونه با این حجمِ اعـ.ترا.ضات
پاسخ:
خدا کنه
بد بد بد...
پاسخ:
😔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">