طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ته دیگ ماکارونی

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ب.ظ

ما اصولا جمعه ها ناهار ماکارونی داریم و من هم زیاد خوشم نمیاد!

داشتم با اکراه غذامو میخوردم که رسیدم به ته دیگش. مادرم واسه اینکه شوخی کنن و یه کم منو بخندونن گفتن:

به به عجب ته دیگیه!!! عین هزارپا میمونه!! :دی

من :|

گفتم: بدتر اشتهام کور شد که :|


این هم از تشویق ما به غذا خوردن :|

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۰۱ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۷ آقای سین
بالاخره یکی رو پیدا کردم خوشش از ماکارانی نیاد :)))))
پاسخ:
چیه واقعا؟ آخه خمیر هم خوردن داره؟! :/
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۲ علیـ ــر ضــا
😂😂😂😂 
بله بله اشتها آور بود که 
پاسخ:
از نظر شما شاید! :دی
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۸:۰۶ بیست و دو
ته دیگ فقط سیب زمینی
خب دوست نداری چرا میپزین؟یا برای خودت یه چیز دیگه بپز
پاسخ:
ته دیگ ما هم سیب زمینی بود اما یه باریکه از ماکارونی هم ته دیگ شده بود.
فقط من دوست ندارم. بنده اصلا اهل آشپزی نیستم :|
به نظرم ایراد از معلم بچه های حلقه است:|||
پاسخ:
آقا چه ربطی داره؟؟ ://
۰۲ دی ۹۶ ، ۰۶:۱۰ مترسک ‌‌
خوبه نگفتن شبیه بچه ماره :))
پاسخ:
هزارپا هم کم از مار نداره! :|
ربط خاصی نداشت ولی احساس کردم باید بگم:)
پاسخ:
احساس عالی متعالی :|
من همون هزارپا رو دوست دارم ته دیگ :)

پاسخ:
نگو آشناااا !!!!! O__O
۰۲ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۵ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

هان چیه نکنه انتظار داشتید با قاشق بگه هواپیما هواپیما دهنتو باز کن بریزم تو دهنت :/ :دیییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
:))))))))))))
از دست شما! :))
۰۲ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۶ محسن رحمانی
به به خیلی هم دلتون بخواد ماکارونی به این خوشمزگی .:دی 
پاسخ:
نوش جان :دی
من فقط با کشمش دوست دارم ماکارونی رو :)
غیر اینو دوست ندارم :)



+
راستی مراسم بهتون خوش گذشت ایشالا ؟:))

پاسخ:
من کشمش رو خام بیشتر میپسندم تا تو غذا! :)

+ خداروشکر عالی ;)
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۱:۲۷ روزهـا ..
برنامه غذایی دارید؟!
پاسخ:
نه! فقط جمعه هامون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">