طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تقصیر خودم بود که ناز کردم و نرفتم :/

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

اگر دیدید دختری این وقت شب تک و تنها در خانه قاه قاه میخندد، بدانید قبلش به تلویزیون فحش داده که: " ای مرض! چقدر آخه صدات زیاده! " و کنترل را بر زمین کوبیده تا شاید دکمه اش کار کند و حالا که صدا را کم نمیکند لااقل تلویزیون را خاموش کند! چون مادرش قهر کرده و او را تنها گذاشته و رفته به مهمانی و حالا برادرش تماس گرفته که: "آماده شو بیام دنبالت با هم بریم" و میخواهد سریعتر حاضر شود و حالا از رفتار خودش خنده اش گرفته :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۷)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۲۳ محسن رحمانی
حقتان است :دی
پاسخ:
:|
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۲۷ مترسک ‌‌
حالا کو نازکِش؟ :))
پاسخ:
داداش دیگه :دی
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۲:۰۱ محبوبه شب
همیشه به شادی : )
پاسخ:
مرسی همچنین :)
دفعه آخرتون باشه که.. رو حرف مادرتون حرف میزنیدا! -_-
:)
پاسخ:
چشم >_<
من میگم داداشا گلن باور نمیکنید :)))
پاسخ:
بشنو و باور کن :دی
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۴ کنت مونت کریستو
میگم مثل منی،نگو نه؛)
پاسخ:
کی گفتی؟! :))
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۱۱ کنت مونت کریستو
الان میگم-__-
پاسخ:
پس حله ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">