طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

امیرعلی ام!

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

داشتم تو کوچه مون میرفتم، یکی از بچه های خوابگاه رو دیدم که با دوستش میومد. براش دست تکان دادم و گفتم سلام! بی توجه از کنارم رد شد. برگشتم گفتم نشناختی؟ نگام کرد. گفتم نشناختی؟؟ یه چیزی زیر لب گفت و روشو برگردوند و رفت. از شخصی که اونجا ایستاده بود پرسیدم: چی گفت؟؟ جواب داد: "گفت من چند نفر رو دیگه نمیشناسم، یه کلمه بد هم گفت بهتون" عصبانی شدم. یه نگاه به ته کوچه انداختم. داشت سرک میکشید. گفتم صبر کن ببینم! با دوستش از خم کوچه گذشتن. قدمهام رو تند کردم و بهشون رسیدم. گفتم: تو اون حرفا رو زدی؟؟!! دوستش گفت: الآن هر سه تامون خوابیم! با خودم گفتم آره! یقه اش رو گرفتم و چسبوندمش به دیوار! گفتم: اگه بیدار بودیم تو جرئت گفتن چنین حرفایی رو نداشتی!

یه صدایی اومد. فهمیدم از دنیای بیداریه! گفتم: نه! من تا نفهمم تو چرا تو خواب ازم ناراحتی بیدار نمیشم!

دوباره صدا اومد. صدای یه آهنگ. آهنگ زنگ موبایلم!

همونجا رهاش کردم و چشمامو باز کردم. با عجله دویدم سمت موبایلم که تا قطع نشده جواب بدم. یه شماره ناشناس بود. جواب دادم. قطع کرد. دوباره و دوباره. این بار که جواب دادم صدای یه بچه اومد. گفت: الو من امیرعلی ام، امیرعلی! و قطع کرد. و همچنان زنگ پشت زنگ...

این هم از مزاحم جدید ما :|


پ.ن: شاید مرگ هم اینگونه باشد که ندا دهنده ای از دنیایی دیگر ندا میدهد، ولی ما نمیخواهیم دنیای کنونی مان را ترک کنیم. و شاید تولد نیز!


+ اشخاص درون خوابم، در دنیای واقعی وجود خارجی ندارند و من اصلا افرادی با آن چهره ها ندیده ام و نمیشناسم. و مهمتر اینکه من اصلا خوابگاهی نبوده ام!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۸)

اصلا وقتی اولاشو خوندم فک کردم واقعا شما همچین کاری کردین
راستی میخواستم بگم بهتون بابا بیخیال آدما ارزش این کارارو ندارن که دیدم منم دارم خواب میبینم
پاسخ:
خیره ایشالا :))
هلاک خواباتم:|
پاسخ:
خواهش میشود :دی
گاهی هم انقدر گوشمون از صداهای متنوع پر میشه که، اصلا صدای ندا دهنده رو نمیشنویم...


پ ن:
منا دهنده یعنی چی؟


+ نوشته که واسه خودتونه ایشالا؟!
:)
پاسخ:
شاید هم نمیخوایم بشنویم

همون ندا دهنده، اما این یکی موناشون هست :)))
اصلاح شد :دی

+ بله بله :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۷:۴۶ قاسم صفایی نژاد
جمله آخر عالی بود :))
پاسخ:
ممنون :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۵ محسن رحمانی
o_O
پاسخ:
-_-
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۶ محسن رحمانی
بچه هات چظورن خواهر اسی ؟
پاسخ:
بچه هام؟! بهترن...
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۲۲ محسن رحمانی
آره بچه هاتون بچه های حلقه بسیجتون خودتون گفتید بچه هام :دی
پاسخ:
بله بله متوجهم :))
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۸ کنت مونت کریستو
اللهم اشف کل..؟!:)بیا برو بغل عموت-_-
پاسخ:
مزاحم! :/
مردم چرا بچه هاشون رو جمع نمیکنن؟ -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">