طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

با استعداد هم هست!

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۰ ب.ظ

فکر میکردم نسل مزاحما منقرض شده!

یکی هست که چند ساله زنگ میزنه خونه مون. حرف هم نمیزنه! نمیدونم هدفش چیه و چرا خسته نمیشه! امروز هم زنگ زد.

چند روز پیش تلفن خونه مادربزرگم هم مزاحم پیدا کرده بود!

پریروز یه شماره ناشناس تو تلگرام بهم یه پیام عجیب داد. از آنجا که اسمم رو گفت، فکر کردم آشناست. اما وقتی پیام دومش رو دیدم فهمیدم مزاحمه:


ولی فقط پیام آخرش!! بسی خندیدیم =)))))

تا حالا نشنیده بودم :)))


+ همین الآن دوباره یه مزاحم زنگ زد به موبایلم :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۲۴)

می هیچوقت مزاحم کسی نمی شم :|
پاسخ:
آفرین بچه ی خوب :)))
پس چرا گفتی آشناست !
پاسخ:
آهان! :))))))
به جای یخ:))))))))
پاسخ:
:دی
خوب خودت گفتی آشناست :دی در صورتی که من نبودم خخخ
پاسخ:
خب من فکر کردم تویی ولی فهمیدم مزاحمه ;)
:)))
مزاحم بچه ی بدی است :|

پاسخ:
خیلی بد :/
دل و قلب با هم چه فرقی دااارن ?! :|
پاسخ:
هیچی :دی
خجالت نمی‌کشی هفت ساله منتظرش گذاشتی؟
دل نداری؟
قلب نداری؟

راستی دل و قلب یکی نیست مگه!؟
پاسخ:
:))))))
دیگه تکرار نمیشه :دی

بعضیا میگن یکی نیست!
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۲ پسر مشرقی
چی کار کردی با این سیاوش ای سنگدل😁


پاسخ:
این خیلی خوب بود!! :))))))
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۶ مترسک ‌‌
کاش جای دایناسورا، اینا منقرض می‌شدن :|
پاسخ:
دایناسورا بی آزار تر بودن -_-
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۸:۵۰ محسن رحمانی
وقتی دم مدرسه پسرونه شماره میدی فکر اینجاشم باید باشید:دی
پاسخ:
با منید؟؟!! O_O
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۸:۵۱ محسن رحمانی
تا وقتی جوابشون رو بدی مزاحمتشون بیشتره .جوابشون رو ندید.
پاسخ:
بله همینطوره
اسمتونو از کجا فهمیده؟!

یخ!:/
:))

+اون از شایعات ..این از مزاحما..
ترور نکننتون..:)
پاسخ:
احتمالا اونی که قالش گذاشته هم نام من بوده!

:دی

+ به چند عدد بادیگارد نیازمندیم :)))
۰۸ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۶ محسن رحمانی
yes باشمام :دی خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اگه فکر میکنید اون دختری که جلوی مدرسه ازش شماره گرفتید منم، سخت در اشتباهید! :-d
۰۸ آذر ۹۶ ، ۲۰:۲۴ عاشق بارون ...
در این موارد فقط قانون کلت آقاگل. -__-
پاسخ:
آقاگل خودش نیست ولی قانونش هست :دی
۰۸ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۷ محسن رحمانی
چرا شایه میکنید ؟
مجازات با قانون کلت آقا گل :دی 
پاسخ:
من که خبر ندارم جلوی مدرسه چی میگذره! شما اطلاع دارید :دی
وای جوابی که به کامنت آقای رحمانی دادی عالییی بود  😀😀😀👌
خنده ام گرفت :دی :)))😀😀😂😁🙈

+
یه سوال دارم فردا شب میام در مورد پستت میپرسم الان بپرسم باید تا فردا شب صبر کنم که جوابش رو ببینم :|:)
و چون طاقت ندارم نمیپرسم تا فردا شب :))
چون فردا صبح اینترنت یحتمل ندارم :|:)
اصلا گوشیم تو جاده خط نمیده:|:(
پس تا فردا شب روله فعلا :))

سلام اسی :)
اسی سلام :)

پاسخ:
خواهش میشود ;)
باشه منتظرم :)
سلام واران! سلام واران ^_^
۰۹ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۳ کنت مونت کریستو
خدا زیادشون کنه:)))
پاسخ:
نفرین نکن کنت مونت کریستو :|
۰۹ آذر ۹۶ ، ۱۷:۱۵ آرزو ﴿ッ﴾
چند وقت پیش یه نفر برای من پیام می‌فرستاد منم با خودم می‌گفتم یعنی از کجا اسمم رو می‌دونه؟ بعد فهمیدم نام کاربری تلگراممه خب! :| :))
احیانا از شما که این‌جوری نیست؟
پاسخ:
عجب :))))
خیر! من از آنجا که آینده نگری کردم، اسم کاربریم رو مردانه گذاشتم که کسی نفهمه دخترم! حتی تو پروفایلم هم عکسای دخترونه نمیذارم. به این صورت خیل عظیمی از مزاحمین پرانده شدن :دی
۰۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۴ هنوز... هنوز...
این شماره های موقت، باعث شده که آدمای بیکار بتونن بدون ترس مزاحم دیگران بشن.. 
پاسخ:
شماره ی موقت چیه؟
۰۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۱۴ آرزو ﴿ッ﴾
شما دیگه خیلی دور اندیشین! :))
پاسخ:
پیشگیری بهتر از درمانه ;)
۰۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۳ هنوز... هنوز...
همین سیم کارتهایی که دائمی نیستن
پاسخ:
آها :))
آره خب، ارزون هم هستن!
سلام 
بابت تاخیر در دیر کرد عذرخواهی :)))))

سوالم یک جورهای همون سوال آرزو بود:))
که به جوابم رسیدم :)))



+
 داخ تو سیاوش رو کشت ای سنگدل  ؛ بی رحم  :دی :))
(داخ :داغ )




پاسخ:
سلام
اشکال نداره :))

تو دیگه چرا؟ :دی

داغ من سیاوش رو کشت، داغ سیاوش همه رو کشت؛ پس درواقع داغ من همه رو کشت! ببین من دیگه کی ام؟ :-d
هفت سال ! 

به سیاوش بگین تو این هفت سال نتونسته یه دختر دیگه پیدا کنه یعنی ؟؟؟؟؟ استعدادش منو کشته 
پاسخ:
از بس وفاداره!
خوش اومدین
:))))))
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">