طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

همین حالا که چسبیدم به بخاری و دارم نوشیدنی گرم عسل و آبلیمو برای بهبود سرماخوردگیم میخورم، به این فکر میکنم که مردم کرمانشاه الآن تو خیابونن.

به باقلوایی که از کرمانشاه خریدم خیره میشم و تو ذهنم مرور میکنم تنها جایی که تو سفرم کاپشنم رو پوشیدم همون دو باری بود که تو مسیر رفت و برگشتمون تو کرمانشاه توقف داشتیم.

یادم میاد دو روز پیش همونجایی بودم که الآن زیر و رو شده.

وقتی همه جا گرم بود کرمانشاه سرد بود، حالا که همه جا سرد شده لابد کرمانشاه یخ زده!

خدایا خودت مردمش رو دریاب...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

الان فقط دارم‌ دعا میکنم خدایا این روزها بارون دیگه نزنه که مصیبت تمومی‌ میشه براشون.
خدا رفته ها رو رحمت کنه و به بازمونده ها صبر بده.
یاعلی
پاسخ:
آمین
الهی آمین
الهی علی مدد کنه
ان شالله این اخبار کمک رسانی و اینا کذب نباشه ...
پاسخ:
ایشالا زود به دادشون برسن
بندگان خدا... :(
پاسخ:
اوهوم :(
سلام 
زیارت قبول 
حتما حتما برو دکتر و اینو سرماخوردگی ساده ندون این یک
ایشالا که هیچی نیست ولی بری بد نیست.
ایشالا زود هم خوب و سلامت بشی🌼

اما الان کرمانشاه و خود شهرش خدا رو شکر سالمه ولی سرپل ذهاب ، قصر شیرین ، دالاهو ، ثلاث ، روستاهای اسلام آباد 
اینا آمار تلفات و خرابیش خیلی زیاد و تاسف برانگیزه . حتی من شنیدم به بعضی از روستا اصلا رسیدگی نکردند و نمیکنند.
ما تنها کمکی که میتونیم بکنیم اینکه یک خون بدیم گروه خونی   oمنفی میخوان .
چادر ، پتو ، آب معدنی و نان  ، خرما و خشکبار و کنسرو مواد غذایی لوازم بهداشتی ، شیرخشک برای نوزادان، وسایل گرمایشی .
لباس گرم رو میشه  هر کس به هلال احمرهای شهرش بده و تو این کار واقعا خداپسندانه سهیم بشیم.
ما دیشب آب نداشتیم و وسایل گرمایشی بدلیل قطع گاز نداشتیم،  اذیت شدیم چه برسه به این مردم :((
فقط باید همه مون همه وطن یکپارچه بشیم و همه دست به دست بدیم و به زلزله زده ها  کمک کنیم .
فرقی نمیکنه کجا باشیم هر جای ایران  که هستیم به کمک این مردم زلزله زده بشتابیم.
بابت پرگوییم ببخشید .


پاسخ:
سلام کربلایی
جای شما خالی
امروز رفتم دکتر
مرسی :)

سرپل ذهاب، قصر شیرین... همه این اسمایی که گفتی برام آشنان. از بعضیاشون گذشتم و بعضیاشونو رو تابلوها دیدم...
از طریق این لینک هم میشه کمک کرد:
همچنین از طریق شماره گیری کد #780*
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۸ تُــربــچِــه :)
ببین اخه 
هر وقت وبلاگم رو باز میکنم ستاره روشنت رو میبینم خوشحال میشم که هنوزم هستی و مینویسی
پاسخ:
عزیزم :*
^_^
هر وقت دیدی نیستم تعجب کن ;)
:))
هعی.....
پاسخ:
یا الهی مددی...
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۸:۲۷ ام اسی خوشبخت
زیارت قبول :)
خیلی روزهای سختیه. ان شالله هر کمکی ازمون برمیاد انجام بدیم.
پاسخ:
ممنونم :)
بله...
آمین
۲۶ آبان ۹۶ ، ۱۹:۵۸ محسن رحمانی
خیلی تلخه.


زیارتتون قبول کربلایی اَسی.
پاسخ:
بله...

ممنونم، ایشالا قسمت خودتون بشه
۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۰:۴۷ قاسم صفایی نژاد
دیشب که دمای تهران ۸ درجه بالای صفر بود و رادیاتورهای خونه روشن بود، داشتم با خودم می‌گفتم حتی حاضر نیستم که یه ذره لای پنجره رو باز بذارم تا صبح! اونوقت چی می‌کشن اون مردم بی‌سرپناه؟ چی می‌کشن بچه‌های کوچیک؟
پاسخ:
هی...
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۱۸ علیـ ــر ضــا
خدا بخیر کنه
پاسخ:
آمین...
هنوزم ک هنوزه.. ب بعضیا چادر و پتو نرسیده یا کم رسیده....
پاسخ:
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">